sambil menaip layan lagu matahari. oke, dah boleh paham loghat org borneo kan. hehehe
hujan lebat saat nih, buat diri malas nak buat keje y wajib sebagai student. buat mata mengantuk sebab sejuk dan kekenyangan makan hidangan air tangan sendiri. dan mulalah nak rajin update diari ini yang lama diabaikan. Ntah kenapa dah tak serajin dulu. Rajin meng-update tumblr je skg. Senang, pantas, tak leceh taip perlu panjang-panjang. hehehe.
cuaca syahdu nih mula lah nak berjiwang sebentar. mula mengingati saat nih sepatutnya dah abis blaja dan ntah apa yang dilakukan sekarang, dan di mana berada sekarang. ohh, sad... Apa yang sy rasa sekarang, sy gembira dgn hidup sy sekarang. bebas melakukan apa sahaja, lebih bahagia, lebih gembira lebih ceria. Syukur, Alhamdulillah atas rezeki, nikmat dan kebahagiaan yang telah Kau berikan.. :)
apa yang dah jadi sebelum nih memang banyak mengajar dan sekarang dijadikan 'guide' dalam meneruskan hidup. sepanjang 23tahun bernafas nih macam-macam dugaan, ujian, cobaan, kebahagian dirasa. Benar kata orang; pengalaman mematangkan kita.
setahun, belajar mengubah segalanya. eh, mungkin lebih setahun. Alhamdulillah, lama-lama dah boleh hadap semua tu. terima kasih kepada semua yang pernah hadir dalam hidup nih. dalam tempoh nih, lebih rasa tenang, lebih rasa bahagia dan yang lebih penting. dapat rasa perubahan besar pada diri berbanding dulu; lebih matang. terima kasih buat insan-insan yang hadir disaat sukar sy, memberikan sokongan, dorongon, nasihat dan jugak yang meminjamkan bahu. How sweet you are. :)
betol! memang semua yang jadi nih ada hikmahnya. kalau tak, sy tak kan kenal kawan-kawan sekarang. kawan yang ikhlas, caring, baik, dan membantu. sangat menghargai. :) terima kasih. 23 tahun dapat merasa dihargai, disayang, ditindas, ditikam, dihormati dan segala perasaan yang tak pernah sy sendiri pikir. sy akan gunakan semua pengalaman yang telah sy kutip ini dengan sebaiknya.
barang yang lepaskan jangan dikenang. tapi boleh diingati untuk dijadikan ikhtibar dikemudian hari. semoga kehidupan kalian diberkatiNya, bahagia dunia akhirat. InsyAllah. rindu kelian yang bernama SAHABAT. ^^.