Nama tajuk lagu tu macam kena je ngan mood hari nih *bukan macam tap MEMANG*. Tengah hari tersorok, terlindung dan segala macam "ter" y seangkatan dengannya dapat sorok rasa sebak hati. Air mata menitis lagi, tak ada kaitan dengan soal cinta sebab kini ku BAHAGIA. Tapi berkaitan dengan salah aku. Kalu aku kat tempat org tu mesti aku rasa y sama. Tapi aku akan consider lagi, just think positive and be positive. Mungkin dia wat semua tu sebab ambil berat pasal kami dan salah seorangnya aku.
Tapi dalam hati nih, sentappp sangat. Msg ayah citer benda tu, ayah bagi semangat. Cakap kat ayah
nak balik, tapi ayah cakap kalu balik pun belum tentu semua tu akan selesai, bukan ada kat rumah pun penyelesaian tu. Ayah tak henti pesan jangan nanges, jangan takut. Dan mak pulak, as usual bagi motivasi banyak, semangat banyak dan ofkos macam biasalah pesanan dia. Thanks MAK and AYAH sebab always support akak terutama dalam pelajaran dari dulu sampai sekarang. Akak kuat sekarang sebab mak ngan ayah sentiasa ada untuk akak. Tapi akak takut macam mana bila ayah ngan mak tak ada untuk sokong akak ;( Azam nak abiskan belajar untuk balas jasa mak ngan ayah. Akak blaja sume sebab nak penuh impian mak and ayah.
nak balik, tapi ayah cakap kalu balik pun belum tentu semua tu akan selesai, bukan ada kat rumah pun penyelesaian tu. Ayah tak henti pesan jangan nanges, jangan takut. Dan mak pulak, as usual bagi motivasi banyak, semangat banyak dan ofkos macam biasalah pesanan dia. Thanks MAK and AYAH sebab always support akak terutama dalam pelajaran dari dulu sampai sekarang. Akak kuat sekarang sebab mak ngan ayah sentiasa ada untuk akak. Tapi akak takut macam mana bila ayah ngan mak tak ada untuk sokong akak ;( Azam nak abiskan belajar untuk balas jasa mak ngan ayah. Akak blaja sume sebab nak penuh impian mak and ayah.
Dan hari nih macam baru tersedar, engineering bukan bidang aku. down abis dah nih. Dulu nak stop, pikir tak lama dah nak abis. Betul teguran encik Afendi awal sem 1 dulu "kenapa awak masuk matrik?" lepas tengok result SPM dan matrik aku..hurm, dan tak tau nak bagi respon apa bila orang cakap "pas abis nih jadi engineer lah".. humm..hummm.. mesti pikir "boleh ke aku jadi engineer" sy tak minat jadi engineer tapi minat jadi cikgu. Sambung degree pure civil engineering nih pun sebab kena marah ngan cikgu faizal (cikgu pka smtt) sebab cakap ngan dia nak amik pendidikan jadi cikgu macam dia.Mengharap LI nati dapat buat aku sedar bidang mana lebih sesuai dengan jiwa.
Mak tau apa anak dia boleh, apa anak dia tak boleh. Insyallah boleh abiskan degree nih. Dulu pun kalu sebab mak tak paksa, mak tak halang tak abis matrik dan terus ke diploma. 2 sem lagi. Go fina go! Hari nih pekena lagi SOLERO walaupun sore ala-ala ella pagi tadi.. tetttt..
ESOK SY NAK OFF MENCARI KETENANGAN.. T__T


0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here