..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, January 27

milo+nescafe+kasih sayang.. =)

written by; CikTupaii at 12:09 AM

ntok pertama kali dlm hidup nih wat air neslo buat insan tersayang..al kisah, petang td time klas hydraulic..cm slalu dok sblh die..gduh pasal time lab ak..bler ak xad lab..deal die, klu ak menang die kne masakkan telur mata kerbau, telur kuning cair dan klu die lak menang ak kne wat kan air neslo ntok die..

tp time tu ak confident sgt yg ak btl, so sepanjang klas tu, ak asyik ckp; "xsabarnyer nak mkan telur mata kerbau, telur kuning cair..(happy)"..dlm hti rsau jugak klu salah, sbbnyer ak xpenah wat air neslo..minum milo pn x, nih nk wat air neslo..tambah2 lg, cita rasa die ngan ak len skit bab2 air nih..die ske mnum manis, ak lah xske mnum manis..

blk dr klas, trus tgk jdual lab kt dinding..taraaa...alamak, ak silap lah,,adoi, jadual lab sndr pn xtau..trus bgtau die..pastu, mula lah sibuk m'cri milo dan nescfe..thanks kat rumte ak, MOON *bukan nme sbnr* coz sudi sedekahkan milo dan nescafe kt ak..bkn bg bahan jer, siap bg sokongan lg..i lebiu lbey lah cyg..hehe~

saat yg ditunggu, makan malam sme..bawak lah air neslo first trial ak tuh..die mnum time otw g mkn kt gambang.."sedap"..hehe~ betulkah??*ngah bangga gler time tu..hehe* tq syg sbb puji..pasnih blh wat lg, janji syg blikan milo ngan nescfe okey! itu lah alkisah neslo kasih syg ak..hehe~ tp td dpt jugak mkn telur mata kerbau ak tuh, die order kn..tq2..ilang ngidam nk mkn telur mata kerbau, telur kuning cair..pasnih syg lak mskkn...

.................................................................................................................
p/s: ntok shai syg ak tu, sory eh xdpt nk wat kan teh panas..len kali ak wat kan kt ko..sila2 lah dtg ke bilik ak..hehe~ *sbnr nyer bdk nih ngah selsema sbb t'kejut tgk gmbr ak b'mata besor kot..kih3x~ cian die..

5 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

yuyueyuliana said...

wah! bt neslo! hehe
kat ak xpena bt pon.. wek!

Anonymous said...

fiena...nak neslo satu...!!
hahaha...
amboi...moon sedekah kn milo n nescafe je ke... ke moon yg tolong wat kn skali...
jeng..jeng..jeng..
hehehehe..
jgn mrh..
gurau jerk!!...

CikTupaii said...

yulie: cmne ak nak wat..ko slalu wat sndr, xsmpt ak nk wat kan..hehe~

aqma: fna wat sndri lah..dgn penuh ksh syg..hehe~ moon sedekah milo+nescfe+sokongan..die xwat kn..moon wat, xspecial lah..ntok hubby i tu..hehe~

EirA said...

fiena!!ak pon nk gak..

CikTupaii said...

blh2..tp bg ak milo ngan nescafe ea..hehe~

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting