Masuk hari ke tiga, keadaan diri tak terurus, hura-hara dan serabut yang amat.. *yaa ampunnnn. seyes serabut sampai keadaan serabai dan sekejap je boleh terurus* JIwa kacau tak abis lagi, semalam dah sembang lama ngan mak pun masih tak okay. Time sembang rasa "fuhh, lega" tapi lepas dah abis, Ya Allah dah macam orang beranak 5. Mak aku pun okay lagi.
Macam banyak menda nak kena wat *macam je la* tapi satu pun tak siap. Nak study rc, baru tengok notes "huaaa" nguap mcm mulut boya, nak siapkan lab report lain jadinya lab sangkut 50%. Nak wat BSM, nih kes berat 66 sebab tak tersentuh. Asal masa free tak dapat diisi ngan benda berfaedah, tengok muve, tido, sembang-sembang, tapi semalam no chatting sebab gunung berapi tunggu masa nak meletus. Nak nanges aje. Makk ngan ayah tak bagi balik. Kalu dapat restu kompom dah lari balik nih walaupun dapat cuti kejap.
Dan sekarang, dengan jayanya mengahbiskan masa dengan ber-chatting. Macam mana keje nak siap cik fiena oii, ku khabor kang kat mak ko. Terasa macam nak off je semua, tanak ada sape pun datang bertandang wat masa sekarang. Tapi malam tadi mak dah cakap nak call lagi, tak boleh lah off kang melepas pulak nak cakap ngan mak tersayang. Dan bila sebut mak, teringat kenangan semalam. HAHAS lawak ke der apelah mak nagn adik laki sesatunya buat semalam. Paling kelakar nasihat cinta dari adik "baik bercinta dengan orang utan, tak lah sakit hati". alang.. alang.. *bajet dah hebat sangat soal cinta le tu* :P
Hebat jugak penangan bertubi-tubi Jumaat lepas smpai hari nih hidup meroyan.. ha..haadoi. Letih dah gini. Semangat mna kau! ke mari..kemari.. ku seru kau semangat. Gila down abis kena begitu. Memang keadaan sedang parah da kali ke 10 ak dengar lagu "I NEED DOCTOR". Boleh tak nak tukar jadi "I NEED MY SPIRIT" I'm abt to lose ma mind.. u've been gone for so long.. I need a doctor, call me a doctor.. to bring me back to life.. T__T