supposed tulis entry nih semalam, tapi letih dah kuar siang tu hold dulu ingat before midnight tapi lebih masa lah pulak. Terlena lepas telan ubat pening. Tadi cakap kat rumate gurau ngan dia cakap fina tak sambut hari ibu sebab tak ada ibu. Fina sambut hari emak je sebab ada MAK! dan dia sambut hari umi sebab dia ada umi.. heee, *suka menyimpang*
Catatan hari Mak tahun nih;
akak tak ad kek tahun nih sebab akak jauh, kalu dekat akak nak beli tiap-tiap tahun. Mungkin cara tu je akak mampu balas selain buat baik dan dengar nasihat mak. Bila cakap pengorbanan ibu tu besar, melahirkan kita, akak tak nampak sume tu dulu. Sebab tu akak suka lawan cakap mak, protes apa tak betol bagi akak. Tapi masa sakit dulu akak nampak betapa besar pengorbanan mak dan ayah. Cukup besar sampai akak terpikir mampukah akak jaga mak dan ayah macam mak dan ayah buat masa tu.
Buat masa skarang akak akan cuba capai apa yang mak nak tengok dari akak, akak akan kuatkan semangat nih. Pesan mak sejak kebelakangan nih akak pegang. Cuma sekarang masalah akak bukan itu lagi tapi pelajaran akak y kadang-kadang buat akak down y amat. Akak akan cuba kurangkan beban kewangan, Insyallah duit y ada dalam simpanan + pt akak skang nih cukup sampai abis sem macam sebelum-sebelum nih.
Akak harap msg dan call di hari ibu tak buat mak sedih. Alhamdulillah lepas petang tadi akak dah rasa okay skit. Badan pun dah kurang sakit macam sebelum nih. Cuma tadi masa cakap ngan mak tiba-tiba pening teramat. Harap tak susah hati. Akak pun dah khabor ke ayah pasal tu. Insyallah tak ada pape dan sihat aje. :)
Mak, nati akak ada masa free akak nak jugak balik taiping nuh. Ayah pun dah bagi green light! heee.. :)
Harap sangat dapat balik sebelum final. Sedang berusaha meng-ngejus timetable. Rasa banyak lagi keje tergendala. Tak mampu nak siapkan semua.. huaa ;(
Last but not least, Selamat Hari IBu, MAK! Bagi kami adik beradik hari-hari hari ibu *bape banyak hari daa (gaya ali baba)* :P
#entry tak bergambar lagi

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here