..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, January 18

WL Weds | 18-JAN-2012

written by; CikTupaii at 12:47 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
" Mungkin hati dan perasaan kita berdua akan berubah kalau kita berpisah terlalu lama . Tapi awak cakap kalau kita berdua sama - sama berubah dalam jangka masa perpisahan kita , kita boleh ikut haluan kita sendiri . Sy tanya awak lagi , kalau hanya salah seorang dari kita yang berubah macam mana ? Awak dengan yakin beri jawapan pada saya yang kita berdua kena terima takdir itu dengan hati yang terbuka . "

Dipetik dari novel Biarkan Ia Berlalu . ( Actually telah diubah sikit m ^^ )

maaf gambar novel tk berjaya di - upload .. huhuhy

Tuesday, January 17

first trial

written by; CikTupaii at 2:06 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Morning ! ^^ 

Percubaan pertama meng - update blog menggunakan blackbaerry . so far puas hati guna bb sebab senang nak ber - facebook and twitter . dan senang jugak nak check email dalam tempoh cuti sem nih memandangkan broadband sudah terminate sebelum nih . okay lah dengan charge perkhidmatan RM25 sebulan menggunakan celcom , berbaloi jugak . tambah - tambah just guna untuk facebook dan twitter aje . perlu belajar lebih lanjut lagi pasal bb nih .

Note : cuti sem nih tinggalkan mr.chocstrawberry dan bawa pulang bersama vanillastrawberry bersama . . ^^

Wednesday, January 11

WL Weds | 11-Jan-2012

written by; CikTupaii at 1:27 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Alhamdulillah selesai sudah final exam ..
dah tak ad suasana bersepah - sepah ..
perasaan sekarang , tak sabar nak balik ..
malam nih akan bertolak pulang ke Taiping
woottt .. wootttt .. 

yang masih belum abis final ,
gambatte kudasai , all the best ya !
yang bercuti ..
selamat bercuti .. ^_+

Saturday, January 7

ala tomey - tomey

written by; CikTupaii at 11:26 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
nak balik taiping . dengan harapan dapat jumpa budak - budak comey di sana . tapi tujuan utama nak cuti dengan family . rindu sangat dengan diorang .. huhuk . lately banyak dapat gambar si zafrul comey nih . masa keje dulu tak dapat jumpa sangat sebab mak dia masih dalam pantang so dia masih terlalu kecil untuk dibawa berjalan - jalan .

masa geram , marah - marah , tensi hari tu dapat mms gambar dia terus sejuk hati , tersenyum . ih , awak , awak comey la . jadi bf sy nak ?? hukkk -

ah, comey sangattttt.. nak cium-cium pipi gebus tu.. grrr

nakalny dia .. geram... ramm.. rammmm

muka karet dia.. ahhh, comey .. muah :*

Wednesday, January 4

WL Weds | 04-Jan-2012

written by; CikTupaii at 7:09 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


baru lepas abis jawab paper ke tiga untuk minggu nih ..
rasa lega sangat .. kurang sakit kat kepala nih ..
tinggal satu paper lagi ,
tapi perlu berahat selama seminggu sebelum next paper ^_^


nota : tengok buku tu dekat library masa study hari tu buat perut rasa lapar , huhu

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting