..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Showing posts with label #wordless wednesday. Show all posts
Showing posts with label #wordless wednesday. Show all posts

Wednesday, November 21

WL Weds | Pray for Gaza

written by; CikTupaii at 10:05 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

#speechless.


Wednesday, April 18

WL Weds | 18 April 2012

written by; CikTupaii at 11:11 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
9:00 a.m. - Interview Project RC II

Lepas breaklunch ( breakfast + lunch ) study untuk test malam nih .. tapi tiba tiba keadaan kesihatan kembali tidak sihat . study ala kadar ( boleh pulak )

8:00 p.m. - Midterm Environmental Engineering ( macam hampeh je , tawakal jelah .. hurm .. )

keluar DKU dapat msg y tak disangka ..
" Ya Allah, permudahkanlah urusan kami .. "
#no respond i think it is d best .. mungkin !

Wednesday, January 18

WL Weds | 18-JAN-2012

written by; CikTupaii at 12:47 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
" Mungkin hati dan perasaan kita berdua akan berubah kalau kita berpisah terlalu lama . Tapi awak cakap kalau kita berdua sama - sama berubah dalam jangka masa perpisahan kita , kita boleh ikut haluan kita sendiri . Sy tanya awak lagi , kalau hanya salah seorang dari kita yang berubah macam mana ? Awak dengan yakin beri jawapan pada saya yang kita berdua kena terima takdir itu dengan hati yang terbuka . "

Dipetik dari novel Biarkan Ia Berlalu . ( Actually telah diubah sikit m ^^ )

maaf gambar novel tk berjaya di - upload .. huhuhy

Wednesday, January 11

WL Weds | 11-Jan-2012

written by; CikTupaii at 1:27 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Alhamdulillah selesai sudah final exam ..
dah tak ad suasana bersepah - sepah ..
perasaan sekarang , tak sabar nak balik ..
malam nih akan bertolak pulang ke Taiping
woottt .. wootttt .. 

yang masih belum abis final ,
gambatte kudasai , all the best ya !
yang bercuti ..
selamat bercuti .. ^_+

Wednesday, January 4

WL Weds | 04-Jan-2012

written by; CikTupaii at 7:09 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


baru lepas abis jawab paper ke tiga untuk minggu nih ..
rasa lega sangat .. kurang sakit kat kepala nih ..
tinggal satu paper lagi ,
tapi perlu berahat selama seminggu sebelum next paper ^_^


nota : tengok buku tu dekat library masa study hari tu buat perut rasa lapar , huhu

Wednesday, December 14

WL Weds | 14-Dec-2011

written by; CikTupaii at 6:11 PM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

today is my first and last presentation for this sem.
patut ar neves gila - gila .. tangan memang shaking abis ,
clasmate cakap ak sorg je tak tengok silde , slide kosong nak tengok gapo !
Alhamdulillah abis satu subjek untuk sem nih .. =)

Wednesday, December 7

WL Weds | 07-Dec-2011

written by; CikTupaii at 10:26 PM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

semakin hari semakin sibuk , banyak keje , banyak lagi , dannn banyak lagi ..

aish.. project , project .. assignment , presentation
quiz .. quiz .. anddd test lagi ..

dapat belon semalam , heee  =)

tapi entah dari mana nak mula .. malas menguasai diri , huhuhu T_T dan bila dah stress sangat mula buat keje gila - gila .. tak mau 'hypertension' macam hari tu. karang pengsan lagi .. hadoi  #_#

Wednesday, November 23

WL Weds | 23-Nov-2011

written by; CikTupaii at 11:23 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
t h e p e n c i l



peneman setia hingga ke saat ini. <3

kredit buat si pemberi +_+

Wednesday, November 16

WL Weds | 16-Nov-2011

written by; CikTupaii at 11:19 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
malas .. malas .. dan malas ..

agak kemalasan untuk mengulang kerja yang tak habis - habis lagi dari malam tadi . kenangan terindah (15-Nov-2011) sume kerja assignment law hilang ! jawapan question 1 and intro half ! bahagia tak ter-kata .

# bahagia  .. ku rasa disaat kite berdua bersama .. memandang bulan terang ..
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting