..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Friday, January 29

excited nk balik~

written by; CikTupaii at 1:00 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

waa..sungguh xsabar2 nak balik..stdy xpn, tp yg pasti beg balik kampung dh kemas skit..hehe~ sebelum blk nti blh tambah skit2, pe yg kurang..klu lah tiket kuantan-taiping murah + jarak dekat, mggu nih sure boleh balik..rindu mak, ayah, nurul, ikah ngan alif..nk manje2 ngan diorng..huhu.. =(

Wednesday, January 27

milo+nescafe+kasih sayang.. =)

written by; CikTupaii at 12:09 AM 5 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

ntok pertama kali dlm hidup nih wat air neslo buat insan tersayang..al kisah, petang td time klas hydraulic..cm slalu dok sblh die..gduh pasal time lab ak..bler ak xad lab..deal die, klu ak menang die kne masakkan telur mata kerbau, telur kuning cair dan klu die lak menang ak kne wat kan air neslo ntok die..

tp time tu ak confident sgt yg ak btl, so sepanjang klas tu, ak asyik ckp; "xsabarnyer nak mkan telur mata kerbau, telur kuning cair..(happy)"..dlm hti rsau jugak klu salah, sbbnyer ak xpenah wat air neslo..minum milo pn x, nih nk wat air neslo..tambah2 lg, cita rasa die ngan ak len skit bab2 air nih..die ske mnum manis, ak lah xske mnum manis..

blk dr klas, trus tgk jdual lab kt dinding..taraaa...alamak, ak silap lah,,adoi, jadual lab sndr pn xtau..trus bgtau die..pastu, mula lah sibuk m'cri milo dan nescfe..thanks kat rumte ak, MOON *bukan nme sbnr* coz sudi sedekahkan milo dan nescafe kt ak..bkn bg bahan jer, siap bg sokongan lg..i lebiu lbey lah cyg..hehe~

saat yg ditunggu, makan malam sme..bawak lah air neslo first trial ak tuh..die mnum time otw g mkn kt gambang.."sedap"..hehe~ betulkah??*ngah bangga gler time tu..hehe* tq syg sbb puji..pasnih blh wat lg, janji syg blikan milo ngan nescfe okey! itu lah alkisah neslo kasih syg ak..hehe~ tp td dpt jugak mkn telur mata kerbau ak tuh, die order kn..tq2..ilang ngidam nk mkn telur mata kerbau, telur kuning cair..pasnih syg lak mskkn...

.................................................................................................................
p/s: ntok shai syg ak tu, sory eh xdpt nk wat kan teh panas..len kali ak wat kan kt ko..sila2 lah dtg ke bilik ak..hehe~ *sbnr nyer bdk nih ngah selsema sbb t'kejut tgk gmbr ak b'mata besor kot..kih3x~ cian die..

Monday, January 25

situasi mengubah segala2 nya~~

written by; CikTupaii at 1:15 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

kisah benar..benar2 terjadi dlm idup..ilang kawan bek satu yg menyedihkan..tp sume tu jd bersebab..tp sius mmg sdey sgt2! ak penah ilang 2 org kwn bek dlu..tp so far dh ok..cume ngan sorg nih..xtau nak wat pe..but ak hepi klu die msh nak jd kawan bek ak lg cm dlu..td chat ngan die, ak sdey bler dgr die trus terang ngan..sbb yg menyebabkan die xnak add ak kt fb..sebab die jarang contact ak jugak kot..i'm understand ur situation..klu fna jd cmtu, fna akn wat bnd yg sme..for me, he still my best frend..smpai bler2..Insyallah..

klu dlu, die lah antara insan tmpt ak share suke dan jugak duka..die plak bnyk cter pasal die kat ak..best bler kwn sme kwn leh sharing n support each other..penah dlu, pas ktorg lost contact ntok tmpoh mse yg agak pjg..die contact cter prob die..sius ak hepi..sbb ak rse die still anggap ak nih kawan die..but ak sdey bler bnd tu jd kt die..sape xsdey kwn ad mslh..

td, ak luahkan pe yg ak rse..ak rndu mse dlu2..time ktorg rapat..cter mslh, bg nasihat..dan nk jd cm dlu..boleh share mslh sme2, cter sme2..die ckp klu tu leh wat ak hepi, die sanggup..mmg nmpk sgt ak nih "selfish"..sdey, ak nak hepi tp ak biar die b'main ngan perasaan die..kejam kn ak nih..

p/s to him: take ur time as long u want to make u comfortable wif me..jgn t'lampau penting kn perasaan fina jer,pikir perasaan dri sme..fna doakan smoga jmpa girl yg dpt wat kmu bhgia dan baik ntok kmu..smoga p'sahabatan kte b'kekalan..Insyallah.. =)


..............................................................................................................................
notakakitangan: ntah die bce ke xentry nih.. (think)

Saturday, January 23

tiket oh tiket.. =(

written by; CikTupaii at 6:10 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

td, tbe2 teringat mne tak tiket yg bru bli semlm..slmt jmp, klu x lambat lg lah blk..dah lah tiket tu pn dh lambat..huh..sdey, niat hati nk balik awal pas klas ptg jumaat tu, mlm dh blh blk taiping..tp tiket 12hb dah abis! sdey sgt2, terpaksa lah bli tiket 13hb..ingt kan ak yg paling cepat, rupe2 nyer ad lg yg lebih cepat..

ntah knp skang nih hati teringat kat umah..rndu family lah..or ak homesick lg?? oh tidak!! klu homesick, tp msh under control..xlah cm mle2 msuk snih dlu..pe2 pn, dlm kepala ak nih mmg slalu pikir nk blk..adoi..knp lah bler pikir pasal tiket, or t'lintas p'kataan tu msti rse sdey..mmg nak blk umah sgt2..

Wednesday, January 20

thanks to eira~

written by; CikTupaii at 11:29 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

tengah hari td,
mse sume dah sbuk kuar klas highway..
tbe2, eira dtg bg satu kertas kaler pink yg dilipat2..
tnpa bnyk tny ak pn men amik..
time pegang krts ak trse cm tau jer pe bnd dlm tu..
dgn excited nyer, ak pn bkak lah lipatan kertas tu..
jeng..jeng..jeng...BROOCH PATRIK!!
brooch yg ak nk curi dr eira tu..*hehe~ nakal x ak??*
lum smpt smpt curi, eira dh bg..
so....
ak nak tujukan jutaan terima kasih kepada;
cik eira diana.. *betol kot ak eja..hihi~*
atas pemberian BROOCH PATRIK yg comey tu..
ak akan jage ngan bek2,
ak bg die makan bnyk2 biar bam2 cam ko..hehe~
ak akan tatang die bgai mnyk yg penuh..
thanks ea eira..t'haru ak..huhu~

......................................................................................................................................
p/s: sape2 nk brooch nih, g mntk kt eira ea..hehe~ jgn mrh eira..
thanks so much..lebiu..haahaa~

Sunday, January 17

~bengkel pemantapan sekretriat peka & jbk kk3~

written by; CikTupaii at 1:14 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

bertempat di blok Z dr jam 8.00 a.m. sampai kul 1.00 p.m. , xlah betul2 stat kul 8.00 pun..ngan susah payah nyer bngun pg+kemalasan yg melanda diri+hati yg xikhlas ke sna (mmg t'paksa, sbb nyer klu x g kne bg surat) ak pn smpai jugak kat tmpt yg dh ditetapkan smbl m'pasrahkan dri join aktiviti tu..haha..jahat x ak nih?? sbb tggungjwb jer kot ak t'paksa join..sme lah ngan semlm g masjid sbb ntok sape2 yg amik softskill under ustz rashidi wajib..semlm pun g xikhlas jugak..semata2 nak tnda attandnce..hihi..budak xikhlas ak nih ea...*cpt2 muhasabah dri*

mula2, jujur ak xikhlas join program tu..tp pas dh stat men gme die, sonok jugak..hve fun! enjoy gler..msh mampu menyengalkan dri ntah ngan sape2 jer ak xkenal..almaklumlah, sume pmpn jer..so no need to control myself *kih3x~*..cm xtau malu lak..xstress lah program tu + ajk2 blok ak mmg best especially si ashley yg slalu ckp "i'm ashley simpson pny adik"..haha..mmg sengal along blok ak nih..slalu wat lawak..

bru kenal jer, dh leh rapat..best lah krog! tp yg dpt join progrm tu ntok blok ak juz wani*penolong ketua blok*, wani*ketua aras 4*, ashley*bendahari* dan ak*hehe~*..ketua blok xad, blk kg..so, ktorg plan je lah pe yg leh plan ntok aktiviti blok tnpa p'setujuan ketua tp dh kaji btl2 sblm present..pasnih kne confirmn ngan ketua blok..


me and ashley simpson pnya adik..haha~

stiap gme dlm program a pengisian yg nak dismpaikan..sume ad 6 gme;

gme1: wat bulatan..ntah pe nme die ntah..pastu sume kne dok atas peha org yg dok blkg kte..yeah! group ak mng..group plg lme..hbt sih!
kesimpulan yg dpt dibuat dr geme tu: kte kne truss each other..sbb nyer, klu kte xcye antra stu sme len, cmne kte nk selesaikan tugas yg diberikan..cmne stu organisasi tu nk b'jalan ngan lancar..dlm gme tu, dpt disimpulkan, klu kte xdok atas riba kawan kte tu, mkne nyer kte xcye kt org tu..sdg kn kte patut cye kn die sbb kte dlm stu group..truss each other is the main key ya!

gme2: ice breaking..cm taaruf lah..die bg beberape2 ketegori, so kne kne lah cri org yg sme ngan kte..pastu kenal stu sme len..
kesimpulannya: ntok jd urusan tu lbh mudah, kte kne kenal org2 yg disekeliling kte..nti blh lah kte ad lbh phm die dan xad lah prob.. :)

gme3: bawak air dlm cwn..stiap org pgg tali yg dh dilekat cawan tu..gme team work..
kesimpulannya: ape yg penting?? KERJASAMA!! ya, tepat skali, klu kte keje dlm 1 pasukan, sure lah kejesme tu penting.

gme4: sedut air dgn gne 6 straw..straw tu dicantum2 jd stu..nih pn team work jugak..
kesimpulannya: ad sesuatu perkara kte nak wat, mesti ad strategi..pastu, sume kne kerjasama..cth cm dlm gme nih..jgn sorg je yg nak sedut air smpai abis..tu cm selfish..so, sme2 kerjasama.. *dlm gme nih ak xsedut..bkn xbg kerjasam, tp ngah selsema..cian lak kn diorg b'jgkit..tp ak tlg jugak smbgkn straw2 tu..huhu~*

gme5: baling bola..sape yg dpt bola tu, die kne g dpn..pastu satu soklan pasal diri die akan ditny..sape yg jwb betul, selangkah ke depan..yg salah, selangkah ke belakang..xjawab?? dok diam2 kat stu suda..hehe~
kesimpulannya: die nk cakap lah pntg kte kenal org nih..tmbh2 bler kte nak b'urusan ngan org tu..klu nme xkenal, cmne nak b'urusan ngan org tu kn..*ak pn xknl sgt diorg..haah~* pastu, kt gme tu jugak, ajar kte supaya b'sikap jujur..cth nyer; bler kte slh jawab, kte kne selangkah ke belakang, even org xperasan pn, kte kne langkah jugak ke balakang..tu menunjukkan kte jujur..sng cter..kejujuran tu pntg lah..

gme6: cari gula2..gme nih ak ske..sbb dpt gule2..tp juz dpt 2 biji..huhu~
kesimpulannya: nak satu matlamat tu t'capai, kte kne usaha..xkre cmne pn cara nyer..sbb mse cari gula2 tu..kt merata2 tmpt kte cri..klu die t'sorok kat ats, kte usaha ntok amik jugak..xkisah lah pnjat meja ke, kusi ke..jnji dpt..btl x?? so, sme jelah cm matlamat..nak capai, kne usaha wlpn dgn mcm2 cara sekali pn..

penat suda menaip..stop dlu..daa..this is my new experience in ump..hopefully dpt jlnkan tanggungjawab ngan ikhlas, amanah ngan jujur.. :)

xbaik menipu..ish3x~

written by; CikTupaii at 12:56 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

disebabkan excited nak blaja bahasa jepu sgt, so ak pn ingt malam nih ad klas..ngan kelam kabut nyer, kul 7 p.m. lbh bru bngun..siap2 lah nk ke kelas..bler tny org tu, die pn iya2 jer ada klas..tp yg geram die check jadual..bler ak dh siap die pn sent jadual suh ak tgk..ale2, xad klas maa..waaa...sungguh geram..dah lah ngah xsihat, free je kne kelentong..dr sjuk2 pas mndi, suhu badan pun nek..sbb kelam kabut siap2 td..lambat kang kne marah sbb die ckp g klas ngan die..

huhu~ sdey dikena kan begitu sbb kesihatan yg xbpe ok..nk nangis jugak lak sbb die best gler gelak. oo..xpe2, next time turn fna lak..bler ak ckp knp xbgtau awal2..die pn ngan penuh confident nyer jwb, "saje nk suh syg exercise, b'peluh elok ntok kesihatan" yg b'tmbah geram die pn xmnd ngan solat maghrib lg..huhu~ kejam gler..nasib xtrun lg..klu x, mmg kebah demam..

pastu trus ajak mkn sme..smbl wat muka kecian + air mata pun menitis..yes2!! xkisah lah dikenakan gitu, at least dpt mkn sme ngan syg..hehe~ dh xleh nak elak, sbb ak paksa jugak makan sme..sape suh tipu lg..hehe..

....................................................................................................................................
moral value; pasnih, jangan tau nk download jer..kne bkak sme file yg kte download tu..nih kes tau men download jer file kt email tp xreti2 nak tgk..hehe~ fina, fina..malas tol! pe nak jd nih..

notakakitgn: thanks hubby bam2 coz sudi mkn sme..and thanks gak bg exercise yg xb'jye wat fna kurus..ngeh3x~~

Monday, January 11

klas bahasa jepun~

written by; CikTupaii at 7:45 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
suda 2 minggu klas xad, mungkin disebabkan xad lecturer, hr nih merupakan hr pertama dak2 A21&A22 msuk klas nih...b'jalan seperti yg dijadualkan mengikut tempat dan masa yg dah ditetapkan..finally, dapat jugak blaja bahasa jepun..ske! ske! ske nyer! org len dah bnyk blaja kot, ktorg baru nak start..ntok first nih, juz intro..tp ad jugak blaja jenis2 karekter tulisan jepun..ad 3 sume nyer; hiragana, katakana ngan kanji..tp en tu cakap kanji ktorg xblaja..ntok hiragana tu plak ad 2 jenis..type 1; satu huruf satu sebutan..dan type 2 lak; dua huruf satu sebutan..blaja nulih2..tp tulisan buruk, cam tulisan budak darjah satu jer..huhu..xske!xske!.. :(

ntok hari nih baru blaja "watashi wa fiena desu.." hehe~ ske! ske sgt2..pastu ad satu ayat yg en tu sebut sblm abis klas..malang nyer ak xdapat nk tgkp pe die ckp..myb next klas leh blaja bnyk lg..yeah2! sape2 nak g bli buku bahasa jepun tu, mntk tlg bli kan..nak blaja tulis..biar tulisan jd lawa..hehe~


nih adalah tulisan ak..tp gmbr xclear..penata cahayaan xbagus..huhu~

nih lak tulisan org tu..dh die b'murah hati nak bg..so kte post kt snih..hehe~
agak2 lah kn, tulisan sape lg lawa?? (happy)

Sunday, January 10

sume sesak~

written by; CikTupaii at 4:46 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


klu memo ak penuh ngan bdk2 nih post b'kali2..
inbox mail ak pn penuh jugak,
penuh ngan komen2 kat facebook..hehe
selamat ak rajin m'delete..
klu x, sure penuh cm inbox memo dan mail yahoo ak.huhu~
jenuh nak deleted sume..dah stu keje dah..
xpasal2 dpt keje makcik cleaner inbox xb'bayar..
kih3x~

yg pasti, skg nih member2 ak ngah addicted
komen pic..haha~

i hit u, u hit me..dua2 kne hit.~

written by; CikTupaii at 11:49 AM 6 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
yeah, i like this gme;
pillow fight kt facebook..
klu dpt hit betol2 msti best kan..
bantal pn comey2..
macam2 jenis, corak dan bentuk..
klu kat giant sure xjmpe..hihi
klu lah dpt hit org betol2 gne momo sure lg best kn..
en airol, nak pnjm momo leh??
nak men real pillow fight..kih3x~~ (chuckle)
ni lah aktivti member2 ak kt facebook,
selain mengomen kt pic org..


...........................................................................................................
notakakitangan: pasnih kte wat aktivit klas kte, men real pillow hit nak x korg..ngeh2..sape sokong sila angkat kaki tggi2..kuang2~

Friday, January 8

rahsia gadis mengekalkan keayuan~

written by; CikTupaii at 12:59 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
  • Menjaga kejelitaan semulajadi (natural beauty) dengan tidak memakai bahan-bahan luaran tetapi menjaga emosi, fizikal Dan mental.
  • Gunakan masa untuk perkara yang berfaedah Dan tentukan wawasan secara objektif, jangan banyak angan-angan.
  • Tidur awal setiap malam Dan bangun awal setiap pagi untuk solat subuh. Jangan tidur siang Hari.
  • Menjaga suara. Latih diri bercakap dengan nada yang lembut, tidak sengau atau suaranya terlalu kuat. Menjaga cara berkata-kata. Biasakan menggunakan perkataan yang melambangkan keluhuran budi seperti 'tolong' serta 'minta maaf'.
  • Jangan gunakan perkataan yang terlalu beremosi seperti bosan, sakit hati, menyampah, benci Dan sebagainya kerana IA akan menyebabkan muka jadi berkerut Dan masam.
  • Menjaga kulit. Kebersihan sentiasa dijaga. Makanan yang berupa ulam-ulam yang wangi serta sayuran Dan buah-buahan segar patut selalu dimakan.
  • Gunakan sabun yang tidak merosakkan kulit. Menjaga muka. Tangan perlu sentiasa bersih Dan lembut. Jangan gunakan bedak yang bukan-bukan. Selalu menggunakan bedak sejuk untuk menjaga kulit muka.
  • Jangan banyak berangan.
  • Menjaga rambut. Ia mahkota kejelitaan gadis. Bersihkan rambut tapi jangan terlalu kerap. Bila bersikat, ulangi sikatan ke seluruh bahagian kepala 100 kali untuk menjadikan rambut subur Dan berkilat. Ramai lelaki suka pada gadis berambut panjang tapi kemas.
  • Menjaga cara berberjalan. Latih cara berjalan. Jauhi dari berjalan mengengkang atau tangan terlalu dihayun. Langkah jangan terlalu besar. Berjalan jangan terlalu laju. Badan jangan terlalu membongkok atau tegak. Leher jangan terteleng (senget sebelah). Muka elok ditundukkan sedikit. Menjaga gerak-geri.
  • Bila duduk di atas lantai duduklah dengan cara bersimpuh. Kalau duduk di atas kerusi, eloklah sila panggung. Jangan mengangkang. Tangan jangan terlalu digerakkan bila bercakap. Cara bergerak biarlah lemah-lembut. Menjaga senyum. Latihlah senyum jangan tersengeh. Tutup mulut
  • Bila ketawa. Ketawa secara sederhana. Selalu senyum tapi untuk tujuan baik.
  • Menjaga Mata. Mata janganlah terlalu liar memandang sekeliling. Tundukkan Mata Dan memandang hanya kepada apa yang sedang anda hadapi. Jangan terlalu kerap mengerdipkan Mata. Usah terlalu kerap menjeling walaupun kepada buah hati anda.
  • Menjaga kehormatan. Sentiasa bertemankan ibu atau saudara bila keluar. Minta izin ibubapa. Pakaian sopan. Pulang seawal mungkin. Menjaga sikap. Taat beragama. Jangan bohong. Jauhi dari merungut. Jauhi dari menjadi amat cerewett Dan jaga hati orang lain.

..................................................................................................................
notakakitangan: thanks to kak azilah sebab slalu send email2 cm nih kt fna..hehe..pasnih xleh dok b'sila atas kusi dah lah..huhu~~ *sharing is caring*..hee~ :)

Monday, January 4

pomot skit..

written by; CikTupaii at 11:47 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
anak panah kiri kilang bihun beras indah, dan kanan kandang babai, yg bulat tu;
saluran air bumbung yg digunakan oleh dua2 tmpt tuh..


ak bukan pomot suh korg bli brg nih, but elakkan dr m'beli barangan keluaran kilang bihun beras indah sdn. bhd...sebabnyer die menipu ngan letak tanda halal sendiri dan tidak pernah dapat kelulusan logo/cop halal dr JAKIM..permohonan ntok m'dapat sijil p'iktirafan penah ditolak oleh Majlis Agama Islam Pulau Pinang..satu lg problem kilang nih die betul2 sebelah kandang babi siap kongsi satu saluran air dr bumbung..xtau lah die amik air dr mne nk proses bihun2 tu..sbb kat article tu ada tulis; "difahamkan kilang tu sedut air dr bwh tanah ntok m'proses bihun dan laksa kt kilang diorg ntok jimatkan kos"..antra produk2 kilang nih ialah cap cili, cap ketupat, cap langsat,cap cabai burung dan ad lg lah..so pasnih kpd penggemar bihun dan laksa sila berhati2 ketika hendak m'beli..tgk dlu sape pengeluar die..

...........................................................................................................................
notakakitangan: terima kasih kepada cik imah sebab b'kongsi maklumat.sory klu tajuk die cm xsesuai.. *sharing is caring*

Sunday, January 3

welcom to miko.. (sun)

written by; CikTupaii at 10:25 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

alkisah b'mula, bler ak dah b'azam sgt2 nak ad bantal cam nih..dlu penah jmp tp xlah beli, sbb xtau lg pe function die kat ak..so tgk wat dono je lah..haha..tp, bru2 nih ak tercari2 die..dah xjmp bru sibuk nak cri..tu lah manusia seperti ak..*blush*..so, mntk lah tlg cik shai cari kan ntok ak, kot2 die terjmp..hah! mmg ad jodoh kot diorg..jmp! xaci, ak yg m'cari xjmp pn..so, die pn tolong blikan ntok ak..hehe..tq shai..tq very2 much! *muke ngah bhgia gler2*..

semlm call skype ngan shai, semata2 nak tgk mke miko...cm xkn dapat kat ak jer..tp time tu ktorg ngah discuss nak bg nme pe kt die..suda jd p'kara besa kt ak bg nme kt brg2 cumey ak..mcm2 nme kuar..yg best, yg xbest, yg pjg, yg pendek..sume ad..last skali ko pn confirm nme die "MIKO".. shai yg bg nme tu, ak pn pikir lah asal dr mne nme miko tu..hehe, best je ak wat kesimpulan sndri, nme tu dr ayat "ko kan kuat cam milo" tp bler diterbalikkan jd lah "milo kan kuat cam ko" dan disingkat2 kan jadilah *miko*..*wink2*..bgus xidea ak..pe2 pn tq kt shai sbb bg nme tu, dan slalu ckp kat ak, "ko kan kuat cm milo"..haha..dapat lah ak mencipta sejarah ak sndr dr mne asal nyer nme miko nih..hihi~~


sbnrny saiz die pjg skit lg, tp dh dilipat..ruang kecik..
makhluk 2 ekor kat bwh tu sbnr nyer xwujud..hanya rekaan semata2..hee~

yg best miko nih bg ak lah, die 3in1..dh cm nescafe jer..sbb nyer die boleh jd bantal, slimut dan ak jd kan jugak sbgai toto ntok ak baring atas lantai..petang td ak pn merasmikan pas shai rasmi semlm..best betol tdo atas die..lena gler tido..hehe..cayang2 ak pn dh boleh join ak tdo kt bwh skali..sbb ak dh xrsau diorg akn kotor bler tdo kt bwh nih..1 jer perubahan miko nih pas dirasmi oleh shai, bau die dh jd bau perfume paris hilton si shai..mmg budak nih nak ak ingt die 24 jam kot..hehe..miko nih bukan dibeli dr giant kuantan, tp dr giant amerika sbb nyer ad bau paris hilton kt miko nih..haha..*b'laku penipuan disni, sila jgn p'cye!amaran kerjaan fna*..tu jer~~

...................................................................................................................................
notakakitangan: jutaan trima kasih kt cik shai krn sudi tlg blikan..hehe..nti ak nak suh ko lg, hrga die jd lg murah lak..lawak jer..ak harap patrik dan bebe pn suke jugak ngan miko nih..*cam diorg ad perasaan lak*..hehe..dh, nih cter fantasi ak je..info nk bgtau korg; bantal nih 3in1..mgkn 4in1..dan mgkn 5in1..bler korg wat kain lap kaki dpn pntu dan towel..haha~

Friday, January 1

mendunglah, semendung mood ak skg..hua~~

written by; CikTupaii at 3:22 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
nampak mendung jer kat luar tuh..semendung mood ak..mne idak nyer, hari bru dlm tahun yg bru nih start ngan bad day..bnyk bnd2 xbest jd..mlm thn bru, sad~~ td, hp sony ak jatuh..damm! owh tidak!! abis hp ak, dh lah semlm wat hal..selamat masih ok..tp tie jatuh td mmg tragis jugak lah..smpai kuar bteri fon die..try snap pic td, alhamdulillah msih okey pic nyer..

pe2 pn slamat tahun bru, 2010..trus kan lah ngan azam bru korg..sbbnyer ak xad azam bru kot tahun nih, ckup ngan azam sem bru yg baru ak wat bru2 nih..owh awan, mendung lah lg..semendung mood ak nih..temani daku~~ starting with bad, ending??kne tggu tgh mlm nih lah..aduh, sungguh2 rsau..huaaa~~



"~~HAPPY NEW YEAR, 2010~~"

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting