..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, January 3

welcom to miko.. (sun)

written by; CikTupaii at 10:25 PM

alkisah b'mula, bler ak dah b'azam sgt2 nak ad bantal cam nih..dlu penah jmp tp xlah beli, sbb xtau lg pe function die kat ak..so tgk wat dono je lah..haha..tp, bru2 nih ak tercari2 die..dah xjmp bru sibuk nak cri..tu lah manusia seperti ak..*blush*..so, mntk lah tlg cik shai cari kan ntok ak, kot2 die terjmp..hah! mmg ad jodoh kot diorg..jmp! xaci, ak yg m'cari xjmp pn..so, die pn tolong blikan ntok ak..hehe..tq shai..tq very2 much! *muke ngah bhgia gler2*..

semlm call skype ngan shai, semata2 nak tgk mke miko...cm xkn dapat kat ak jer..tp time tu ktorg ngah discuss nak bg nme pe kt die..suda jd p'kara besa kt ak bg nme kt brg2 cumey ak..mcm2 nme kuar..yg best, yg xbest, yg pjg, yg pendek..sume ad..last skali ko pn confirm nme die "MIKO".. shai yg bg nme tu, ak pn pikir lah asal dr mne nme miko tu..hehe, best je ak wat kesimpulan sndri, nme tu dr ayat "ko kan kuat cam milo" tp bler diterbalikkan jd lah "milo kan kuat cam ko" dan disingkat2 kan jadilah *miko*..*wink2*..bgus xidea ak..pe2 pn tq kt shai sbb bg nme tu, dan slalu ckp kat ak, "ko kan kuat cm milo"..haha..dapat lah ak mencipta sejarah ak sndr dr mne asal nyer nme miko nih..hihi~~


sbnrny saiz die pjg skit lg, tp dh dilipat..ruang kecik..
makhluk 2 ekor kat bwh tu sbnr nyer xwujud..hanya rekaan semata2..hee~

yg best miko nih bg ak lah, die 3in1..dh cm nescafe jer..sbb nyer die boleh jd bantal, slimut dan ak jd kan jugak sbgai toto ntok ak baring atas lantai..petang td ak pn merasmikan pas shai rasmi semlm..best betol tdo atas die..lena gler tido..hehe..cayang2 ak pn dh boleh join ak tdo kt bwh skali..sbb ak dh xrsau diorg akn kotor bler tdo kt bwh nih..1 jer perubahan miko nih pas dirasmi oleh shai, bau die dh jd bau perfume paris hilton si shai..mmg budak nih nak ak ingt die 24 jam kot..hehe..miko nih bukan dibeli dr giant kuantan, tp dr giant amerika sbb nyer ad bau paris hilton kt miko nih..haha..*b'laku penipuan disni, sila jgn p'cye!amaran kerjaan fna*..tu jer~~

...................................................................................................................................
notakakitangan: jutaan trima kasih kt cik shai krn sudi tlg blikan..hehe..nti ak nak suh ko lg, hrga die jd lg murah lak..lawak jer..ak harap patrik dan bebe pn suke jugak ngan miko nih..*cam diorg ad perasaan lak*..hehe..dh, nih cter fantasi ak je..info nk bgtau korg; bantal nih 3in1..mgkn 4in1..dan mgkn 5in1..bler korg wat kain lap kaki dpn pntu dan towel..haha~

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting