..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, January 11

klas bahasa jepun~

written by; CikTupaii at 7:45 PM
suda 2 minggu klas xad, mungkin disebabkan xad lecturer, hr nih merupakan hr pertama dak2 A21&A22 msuk klas nih...b'jalan seperti yg dijadualkan mengikut tempat dan masa yg dah ditetapkan..finally, dapat jugak blaja bahasa jepun..ske! ske! ske nyer! org len dah bnyk blaja kot, ktorg baru nak start..ntok first nih, juz intro..tp ad jugak blaja jenis2 karekter tulisan jepun..ad 3 sume nyer; hiragana, katakana ngan kanji..tp en tu cakap kanji ktorg xblaja..ntok hiragana tu plak ad 2 jenis..type 1; satu huruf satu sebutan..dan type 2 lak; dua huruf satu sebutan..blaja nulih2..tp tulisan buruk, cam tulisan budak darjah satu jer..huhu..xske!xske!.. :(

ntok hari nih baru blaja "watashi wa fiena desu.." hehe~ ske! ske sgt2..pastu ad satu ayat yg en tu sebut sblm abis klas..malang nyer ak xdapat nk tgkp pe die ckp..myb next klas leh blaja bnyk lg..yeah2! sape2 nak g bli buku bahasa jepun tu, mntk tlg bli kan..nak blaja tulis..biar tulisan jd lawa..hehe~


nih adalah tulisan ak..tp gmbr xclear..penata cahayaan xbagus..huhu~

nih lak tulisan org tu..dh die b'murah hati nak bg..so kte post kt snih..hehe~
agak2 lah kn, tulisan sape lg lawa?? (happy)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting