Lately ada symptoms berikut:
# cepat sakit belakang terutama pinggang bila ngadap laptop or duduk
# kadang-kadang rasa berdenyut macam dulu
# tido malam berpeluh *ak assume sbb cuaca panas skarang nih*
# problem buang air *nih buat perut rasa ketat.. makan, makan, makan tapi.. (pikir sndri :P )*
# tak tahan pada suhu sejuk melampau *pikir positif sume org pun akan rasa y sama*
# terasa macam berat badan menaik :(
# kerap sakit kepala (mungkin jugak sebab cuaca)
# cepat diserang gastrik
# kuat tido tapi ngantuk lagi lepas tu *dulu kaki tido gak, tapi skang bukan "kaki tido" dah, dh mcm "badan tido" ala2 badan berkanun gitu :P*
# ada urut sakit di bahagian sipi2 dengan ketiak *tp hari nih dah tak rasa, sehari je jd bnda tu*
dan terakhir skali...
# rasa nak balik y amat.. *hurm, saat-saat rsa sume nih mmg nak mak n ayah je ;(, nanges pun tak guna. that's why lately ak byk pinggirkan diri tp ad y terasa dan salah paham, hurm ;(*
Alternatif;
# tido *bajet kalu tido kira dapat cukup rehat*
# baring *bajet kalu baring tak tido tapi, krohhhhh... jugak =,=^ *
# urut badan guna kusi urut tu *legalah skit, ilang jap rasa sakit bahu*
# check part berwajib.. tapi tak ada pun biji-biji. *kira zon selamat lagi*
# ingat balik apa y dah dimakan *so far makan benda y sama, jeruk-jeruk, asam-asam dh tak usik.. pikir smpai tak terpikir. alahai*
Insyallah tak ada pape. Mungkin betol macam mak cakap "letih banyak buat keje" dan mungkin betol macam ayah kata "sebab perot masuk angin tu" okay, dari hari tu pikir positif, dan skarang kembali positif sebab symptom second last tu dah tak terasa.
#stop dulu. okbaiiii *terkena kenan ekin lately :P*
What's up
6 months ago

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here