Sakit M (malas) !! Spesis sakit yang ada dalam diri aku since awal sem nih . Ntah kenapa sejak awal sem nih jadi MALASSS teramat . Mak , ayah .. akak malas . Nak marah tak ? tapi slalu ayah akan cakap " anak ayah nih dah besar pandai pikir kan ? " ( eleh bab nih ayah mesti cakap anak dia dah besar , tp bila becinta mesti cakap anak ayah kecik lg dah pandai nak becinta-becinta eh.. )
Malam nih nak kena siapkan lab report dan homework nihon-go . Tp satu pun belom mula lagi . Sebab besok nak marathon siapkan projek RC2 pulak . Aish, kenapa ? kenapa ? jadi malas sangat gini tambah tambah ngan subjek RC gaya macam dah bijak .
Tapi satu je , hari nih rajin pulak nak mengupdate blog walaupun tak ada topik best, and tumblr dah bape kali update hari nih . Kalu twitter , memang rancak sampai rumate tegur " bunyi macam dah dok dalam kandang burung " kandang burung ?? ahahha :D burung dalam kandang ? terima jelah kenyataan . :D :D
cukup kot.. mari sy selingkan dengan gambar gambar yang tak bape nak best . tak suka tutup mata :P
 |
| macam sonok jer sieve2 nih.. padahal budak laki je y buat keje nih. ai eksen je u olls :P |
|
 |
| antara member group sy .. apa y penting? kejesama!! |
 |
| nih pun member group lab sy .. ernie sgt pandai menggoreng, cepat dia siapkan 3 sample.. hebat! |
Best group ngan diorg nih , gentlemen ! walaupun sy sorang2 perempuan , diorang tak buli tapi tolong.. maceh sume atas kerjasama .. heee :)
prove : bab edit malas nak buat, so pic asli dr whiteberry . see betapa malasnya ai :P