..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Showing posts with label #trustmei'mengineer. Show all posts
Showing posts with label #trustmei'mengineer. Show all posts

Saturday, January 19

origami | lily

written by; CikTupaii at 1:58 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |



bila hujung-hujung sem, time stdy week ke memang akan rajin mencari ilham membuat origami. kalu stdy week tu sebab mood stress, kalu hujung-hujung sem sementara nak balik sebab keboringan.

semalam google cari origami baru untuk belaja. jumpa lily flower. memang bunga febret nih. try wat tak berjaya. so.. sangat lah stress.



me: awak... tak jadi pun bunga lily sy
him: awak ada lupa tu... 
me: mana ada, dah buat ikot pic tu..
him: ada.. awak lupa awak bukan org seni
me: cesssss..
him: hahahaha

motif sangattt.. oke, arini sy dah bukti kan oke.. sy berjaya buat. finally berjaya lepas google link lain y gambarnya lebih detail. 


Sunday, May 27

study week

written by; CikTupaii at 8:01 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Tamat sudah sesi kuliah, maka bermulalah study week. Study week tak boleh nak balik sebab ada assignment nak kena anta dan se lagi test y bakal menjelma.  Jadi! sedang mencari mood nak study, ekehkeh :P

Langkah pertama. Jadual lab y tertampal di dinding perlu di remove


tukar dengan jadual 'final exam' pulak. Harus lah buat jadual y comel-comel bagi mood study tu datang. Alahai mood =,="

Tarrraaa.. comey tak?? dah buat jadual comey harap-harap rajin lah pasnih and boleh score y terbaik for final bakal tiba.

Thursday, May 24

WL Weds | 24 May 2012

written by; CikTupaii at 10:27 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Group Hydro sy..

lakonan semata, sila tidak tertipu..


bergaya macam wat keje, tapi olok-olok jah. *atas arahan jurugambar

kami kecik ! :P

kami besar ! :P cukup enam orang

khazanah group kami. ntah baldi sape lah jd mangsa :D 
#itu adalah rain gauge ciptaan kami :)

  

#kredit to tuan kamera mahal @hafidz atas budi baik memberikan gambar kenangan :)

Sunday, May 20

trust me I'm an engineer

written by; CikTupaii at 3:46 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


Meja gabak besar tu dah dikosongkan sempena study week and final nati.
Tapi bila wat assignment RC still tak cukup muat. haihh =,="
Memang lah, kalu rc je mesti pakai banyak space.
kira-kira. "waaa.. besarnya nilai tension! agak2 byk nih jugak kot tension ak :P"


#release tension jap dari wat rc. Rasa cam best je kalu tido skang nih.. hihik :P

Friday, April 6

sakit M

written by; CikTupaii at 12:22 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Sakit M (malas) !! Spesis sakit yang ada dalam diri aku since awal sem nih . Ntah kenapa sejak awal sem nih jadi MALASSS teramat . Mak , ayah .. akak malas . Nak marah tak ? tapi slalu ayah akan cakap " anak ayah nih dah besar pandai pikir kan ? " ( eleh bab nih ayah mesti cakap anak dia dah besar , tp bila becinta mesti cakap anak ayah kecik lg dah pandai nak becinta-becinta eh.. )

Malam nih nak kena siapkan lab report dan homework nihon-go . Tp satu pun belom mula lagi . Sebab besok nak marathon siapkan projek RC2 pulak . Aish, kenapa ? kenapa ? jadi malas sangat gini tambah tambah ngan subjek RC gaya macam dah bijak .

Tapi satu je , hari nih rajin pulak nak mengupdate blog walaupun tak ada topik best, and tumblr dah bape kali update hari nih . Kalu twitter , memang rancak sampai rumate tegur " bunyi macam dah dok dalam kandang burung " kandang burung ?? ahahha :D burung dalam kandang ? terima jelah kenyataan . :D :D

cukup kot.. mari sy selingkan dengan gambar gambar yang tak bape nak best . tak suka tutup mata :P

macam sonok jer sieve2 nih.. padahal budak laki je y buat keje nih. ai eksen je u olls :P


antara member group sy .. apa y penting? kejesama!!


nih pun member group lab sy .. ernie sgt pandai menggoreng, cepat dia siapkan 3 sample.. hebat!


Best group ngan diorg nih , gentlemen ! walaupun sy sorang2 perempuan , diorang tak buli tapi tolong.. maceh sume atas kerjasama .. heee :)

prove : bab edit malas nak buat, so pic asli dr whiteberry . see betapa malasnya ai :P
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting