..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, October 30

moments | on their convocation day #part2

written by; CikTupaii at 11:38 PM
second day: jumpa shai, spend lebih masa dengan dia. mungkin tu hari terakhir jumpa, kalu ada rezeki, umur panjang kita jumpa lg ye shai. hari tu jugak jumpa yani n diba. hari last jugak ntok ping stay kat ump. kalu rindu ump datang lah lagi ye.. :)


yani-me-shai-diba. akhirnya jumpa pun yani and diba. ntah kapan ketemu lagi.. hurm ,,

sebelum anta jubah, huhu, huduhnya pakai suar ngan jubah. congrates syg-syg semua.. :)

owh, bulatnya sy.. heeeee :P with shai..jumpa lg syg! :'(

 diba, kawan yang sy tak kan lupa. saat sukar sy, dia kawan yang bagi semangat, nasihat dan bantuan. terima kasih diba. :)

*tau tak kenapa sy tak penah rapat balik dgn dia mcm dlu? berkepit berdua mcm dulu2.. sebab sy segan dengan dia. sy penah buat salah. cukup dia masih kawan di hati sy. dia dah ada kawan2 y lebih menghargai. so, kenapa mesti nak gangu dia dgn kwn2 dia. jauh dari kawan rapat mcm dia mmg sy menyesal.


0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting