..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, October 22

moments | on their convocation day #part1

written by; CikTupaii at 4:09 PM
13 October 2012 berlangsung majlis convocation teman-teman se-batch. Masuk sama-sama tapi grade asing-asing. Jujur sedih sangat sebab diorang dah abis study, but I"m not! tskkk.. ;( Mungkin ada hikmah untuk semua nih. So, pada hari berkenan tumpang happy teman-teman rapat jelah.

Next year is my turn, InsyAllah. Semoga Dia mempermudahkan urusan sy selama setahun nih. :) Tak banyak nak cerita tapi banyak kenangan dikumpul sepanjang hari tersebut dan hari sebelum dan selepas hari tersebut. (dapat paham tak ayat putar belit. LOL)

Suka dapat jumpa korang, suka jugak dapat amik gambar 'PRE-CONVO' setahun awal. HAHA, OVER kann :P *Ada fina kesah?? Lallaalalaa* joke!

Selit gambar kenangan sepanjang 2 hari (13 OCT - 14 OCT 2012). MARI USHA!!! :P


GENG KATAK PISANG NAK G CONVO ORG. LOL :P , TAK SANGKA SEHATI SEJIWA NAK PAKAI TUDUNG HIJAU
EX2 RUMATE KU. HEHEHE. WITH ANIS AND PING :)

EX RUMATE KU JUGAK.. :) WITH ASHLEY NG AND HER PARENTS. CAKAP2 NGAN MAK TERUS SEBAK INGAT MAK SENDIRI. HUHU ;(

ANIS Y CONVO, TAPI KENA BULI-BULI MANJE. HEHE, SIBUK JUGAK NAK CONVO SUH ANIS JADI ALA2 MACAM PARENTS. EUWW, TAK MALU KAN :P



SEMPAT AMIK GAMBAR DGN SH. NADIA Y TENGAH KELAM KABUT. HUHU, KETEMU JUGAK YE YUNK :)
SELINGAN.. HAHA. WITH LIM N CHUA. DIORG CKP "KTORG MCM DTG CONVO U" HEHEHE :D

PRE-CONVO KAMI.. HAHAHA :D


SETAHUN JE AWAL. ACI KAN?? LALLALAAALAA ~
Y NIH TAK ACI.. 2 TAHUN AWAL. HAHA


NAK BUNGA N CHIP MACAM NIH, TAPI TADE SAPE SUDI NAK BAGI. 
PINJAM ORANG PUNYA JELAH
KREDIT TO ANIS BAGI PINJAM. HAHAHA ^^,





APA-APA PUN CONGRATULATION BUAT KORANG SEMUA :)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting