Banyak idea menaip yang hilang sebab idea datang mencurah-curah
time mood menaip tak ada. Dan kadang-kadang idea datang tak kena tempat. Aish,
dan sebab tu lah banyak idea mencurah-curah nak menaip ayat ala-ala ayat jiwa
tak tercapai. *blog aku kan, mesti nak ayat jiwa, bunga-bunga aje. Thats why
ada kawan yang nge-cop ayat blog aku ayat jiwa sangat. Yola, yola, ada den
kisah?
Lepas nih kalu datang je idea kena terus taip kalu panjang,
padat-padatkan bagi pendek. Nak hupdate guna bb tak boleh panjang-panjang. Tak bestnya! =,=^
Nak catat : hari nih dalam sejarah hutang lecturer sebab
lambat menjawab di depan. Hurm.. hurm.. patut lah rasa ngeri je nak g kelas
start semalam. Peraturan nih dah berkuatkuasa since kelas malam lepas. Abislah pasnih
duit aku jelah yang banyak masuk dalam tabung kelas RC. "Ayahhh, tolong tambah duit sebab nak menderma untuk kelas" =,=”

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here