..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Saturday, September 5

malam ini..

written by; CikTupaii at 2:22 AM

malam nih ak masih rse cm semlm..
sdey..kecik hati.sakit hati..sengsorng..
erm..i really miss my mom..
mak, na nak balik..
nak pluk mak, nak manje2 ngan mak...
memang slalu ak mcm nih semenjak 2,3 4 hr nih..
besalah tu..
klu td ak hepi jer..stat test smpai abis test..
wlpn ak bkn boleh wat mne pn..
slmt ad teman2 yg m'bantu..
test yg plg enjoy..
cm dtg klas wt exercise lak...
hehe..thanks to my BEST lecturer coz wat dono jer..
final nti markah lbey2 sket..
balik tu makan ais kim..
cam sem2 sebelum nih..
dh lme xmkn ais kim ngan die..:(
klu x, dlu tu lah aktiviti ktorg..
klu x bkn lepas test, xpn time ak ngah emo..
die mesti teman ak makan ais kim..
miss the moment..
ia akn jd mimpi indah dlm ak..
wlpn lynan ak xseindah moment tu..
memandangkan td ak xbwk fon stu lg,
so xlah pic diamik..klu ad,
sure ak amik gmbr ngan ais kim besor kt luar inas shop..
hehe..dh habit ak ngidam amik gmbr ngan bnd2 pelik..
ijam ckp ak makin sengal..
waa...makne nyer ak makin cute lah..
aiceceh..koya lak!
skg ak rse lega skit...bt, ak msh rndu akn org2 yg ak syg..
for him, sory..
bukan xmemahami..tp dlm mse skg nih.
ak cme nak mse yg bnyk ntok spend b'sme..
klu cm mle2 td ak xksh,
coz ayah temankan ak jap..
msg2 ngan ak..tp ayah dh stop msg,
ak rse terabai sgt2 sbb die sgt2 lah bz..
bnd2 yg jd kebiasaan pn dh xksh klu xwt..
terabai sgt2..
pasnih dh b'cuti 2 minggu..
sok dh xjmp..diorg hr2 jmp..any tme jer..:(
sikap manje ak nih, xkn b'ubah tmbh2 pd insn2 t'syg..
+ dlm tempoh nih, mood ak xbpe ak..
cpt sgt jd sensitif sgt2..
ak nak jd matang..pasni xyah amik kisah klu xdilayan lg..
still leh enjoy my self..
can forget u..and be juz u always wish..:(
nyte..hope, tomorrow i'll smile like patrik!! :)


......................................................................................................................................................................

p/s: ntok kalian yg m'ikuti blog ini..ataupn m'baca stiap entry dlm blog..
mgkn ad yg kalian tdk ske..harap maaf..ini adalh catatan hdup ku..
diari ku..pe yg ditulis adalah based on my true story
in my life..nyte :)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting