
klu dulu, hati ini sentiasa ceria..
ditemani glak tawa..teman2..
tp hati ini berubah setelah kehadiran IA..
IA merubah segala2 nya..
xsume manis..dan xsume pahit..
tp IA adalah stu pengalaman yg m'cabar dlm hidup ini..
kehadiran IA wt pertma kalinya bukan ku pinta..
dan kali ke2 nya dtg atas sbdriny..
dr shabat berubah m'jd teman..
dan kali ke3 nya pn begitu..
pahit sblm ini sudh jd sejarah..
sejarah dlm hidup ak..
sejarah yg ak mnta xb'ulang lagi..
IA hadir lg..
menemani hati ini..
menceriakn hti yg dlu slalu nya suram..
IA bahagiakan hati ini..
tp kini..hati ini mula gelisah..
mula bimbang..
andai IA pergi lg..
apa yg mampu hati ini lakukan..
YA ALLAH andai IA pergi lagi..
KAU tabahkan lah HATI ini..
KAU ceriakan wajah ini agar dpt m'gembirakan hati ini..
ditemani glak tawa..teman2..
tp hati ini berubah setelah kehadiran IA..
IA merubah segala2 nya..
xsume manis..dan xsume pahit..
tp IA adalah stu pengalaman yg m'cabar dlm hidup ini..
kehadiran IA wt pertma kalinya bukan ku pinta..
dan kali ke2 nya dtg atas sbdriny..
dr shabat berubah m'jd teman..
dan kali ke3 nya pn begitu..
pahit sblm ini sudh jd sejarah..
sejarah dlm hidup ak..
sejarah yg ak mnta xb'ulang lagi..
IA hadir lg..
menemani hati ini..
menceriakn hti yg dlu slalu nya suram..
IA bahagiakan hati ini..
tp kini..hati ini mula gelisah..
mula bimbang..
andai IA pergi lg..
apa yg mampu hati ini lakukan..
YA ALLAH andai IA pergi lagi..
KAU tabahkan lah HATI ini..
KAU ceriakan wajah ini agar dpt m'gembirakan hati ini..

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here