..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, September 6

semalam nyer aktiviti~

written by; CikTupaii at 11:36 PM
semalam..dok sengsorang kat blik..
actually xlah sengsorang, coz rumte ak ping ad..
cme masing2 wat hal masing2..
dan ak m'abiskan mse ak pas solat zohor ngan mengemas tmpt ak..
sbnr nyer nak menyibuk kan dri ak..
for forget sumthing.. :(
bkn kemas jer..adlah skit2 p'baharuan ak wt..
biar nmpk best skit ntok ak dok kt stu..
stu bkn jer jd tmpt ak stdy..
bahkan merupakan tmpt ak tido gak..
tambah2 time panas..stu lah tmpt ak beradu smpai ke pg..
pg ntok hr yg ad kuliah..
kdg2 tgh hr..bler klas xad..hehe..
ok lah dr dlu..tp slalu tmpt ak nih jrg kekal lme..
dlm bpe hr jer akn sepah..
tmbh2 bler ad quiz or test..
xpn due date asgnmt ak dh nak dekat..
malas tol ak nk kms..bior jer..
nmpk skit cm rjn stdy kn?? walla..koya jer!!
dan pg td..ak siap mengemas..
complete sume!! syabas ntok ak..
pas anis mengemas jer terus ak tdo smpai tgh hr..
haha..cm penat sgt jer mengemas..




nih mse time sahur..lum siap sepenuh nyer..dan mse tu ngah
bz nak tulis ucapan dlm kad besday notk kwn ak..



hehe..mision accomplish..tmpt ak siap dikms sepenuh nyer..
pg adlah dlm kul 7 lbh kot..



lokar pn siap dikemas..beza nyer dr biasa..bju b'tmbh
sbb bju2 yg dh kering ak dh lipat..hehe


tu jer~~
..........................................................................................................................................






2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

hOney n' cLOver said...

pErghh...
gIler gEmpak...
sYabas beete..
ngeee~~.
weh, ak da tAg kO...
blas jNgan x bLAs....hiiii
sLAmat mNcuBe..

=^.^=

CikTupaii said...

tau xpe..hahha..
benda apekah itu??
hehe..nti ak try bls ea..

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting