..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, February 20

Repeat !

written by; CikTupaii at 12:02 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Tajuk repeat , mesti orang pikir aku failed mana - mana subjek . Ih, tak ada lah , so far ALhamdulillah semuanya lepas walaupun tak lah secemerlang mana . Lepas tengok jadual lab tadi terasa macam repeat subjek Eng. Lab 4 pulak . Dulu dah abis wat keje lab , tu yang terasa sangat macam repeat subjek nih . Masih dalam group yang sama tapi jadual sem nih beza sangat . Kalu dulu group 1 mesti abis awal so boleh la bercuti awal . Tapi kali nih group 1 mahupun 11 abis sama je . Macam pelik .

Jujur sy malas nak amik subjek nih sebab tamo pakai safety boots yang berat tu . Kalu jaket fakulti boleh diterima lagi .. hoho , malassss teramat . Kan best kalu yang buat dulu dia kira , skarang tak payah nak susah dah . Mak .. ayah .. anak mu sedang bermalas - malasan . Silalah marah ( sape - sape nak report , silakan ! :p)


Sunday, February 19

BB1M

written by; CikTupaii at 5:06 PM 4 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Dah 4 hari dapat Baucer Buku 1 Malaysia ( BB1M) tapi masih belum digunakan . ( dapat lambat dari u , u lain .. sobbb ) Pas dapat terus msg ayah bagitau dah dapat voucher siap tanya ayah nak guna beli apa . Ayah balas " mak cakap beli lah novel apa -apa " perhhh , perlilah tu , sentapp .. Masa cuti dulu sibuk cakap dapat voucher nih nak beli novel banyak - banyak . Tapi lepas masuk kelas , macam banyak pulak buku nak beli . Plan A cancel !  At last, sampai skarang satu pun tak guna lagi , cuma dua keping voucher sy telah ditukar dengan teman bilik sebab hari Jumaat lepas kuar dia lupa bawak .

skarang nak proceed kepada plan B pulak . Nak gunakan vouchers tersebut untuk beli buku geotech , hydro ngan environment . Sebab tu lah dah dua hari kuar , masih tak bernafsu nak beli apa - apa bila masuk kedai buku . heheh ;) Kalau guna beli buku - buku tu tak payah lah menjawab dengan mak sangat  . Masa nih lah nak beli buku mahal - mahal yang ori punya kan . Hope dapat guna voucher dan dapat beli semua buku - buku tu . 

pesanan : pada sapa -sapa yang tak tau nak beli apa yang voucher tu , korang beli jelah mainan pape kat POPULAR tu .. hiihi  =,=

Wednesday, February 15

#wordless wednesday (15-Feb-2012)

written by; CikTupaii at 9:26 PM 1 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

comey kan uncang tea nih ..
kalu ada jual memang nak beli ..
lepas guna jemur bagi kering pastu buat hiasan pulak .. <3

nota: jumpa masa jelajah tumblr td cari gambar cute y berseni .. ^_+
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting