..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, February 19

BB1M

written by; CikTupaii at 5:06 PM

Dah 4 hari dapat Baucer Buku 1 Malaysia ( BB1M) tapi masih belum digunakan . ( dapat lambat dari u , u lain .. sobbb ) Pas dapat terus msg ayah bagitau dah dapat voucher siap tanya ayah nak guna beli apa . Ayah balas " mak cakap beli lah novel apa -apa " perhhh , perlilah tu , sentapp .. Masa cuti dulu sibuk cakap dapat voucher nih nak beli novel banyak - banyak . Tapi lepas masuk kelas , macam banyak pulak buku nak beli . Plan A cancel !  At last, sampai skarang satu pun tak guna lagi , cuma dua keping voucher sy telah ditukar dengan teman bilik sebab hari Jumaat lepas kuar dia lupa bawak .

skarang nak proceed kepada plan B pulak . Nak gunakan vouchers tersebut untuk beli buku geotech , hydro ngan environment . Sebab tu lah dah dua hari kuar , masih tak bernafsu nak beli apa - apa bila masuk kedai buku . heheh ;) Kalau guna beli buku - buku tu tak payah lah menjawab dengan mak sangat  . Masa nih lah nak beli buku mahal - mahal yang ori punya kan . Hope dapat guna voucher dan dapat beli semua buku - buku tu . 

pesanan : pada sapa -sapa yang tak tau nak beli apa yang voucher tu , korang beli jelah mainan pape kat POPULAR tu .. hiihi  =,=

4 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Silent said...

dekat pekan ade kedai trime voucher untuk beli perlatan laptop. printer, hard disk and mp3 skali.hehe

EirA said...

kalo pegi POPULAR kat kuantan da tade pape daa..memang da konpius nak amik pe..best seller novel mmg da tade langsung..sedih betollah ;(

CikTupaii said...

silent : voucher dh tgl 3 lg free nih.. boleh lah kot nak beli pape situ.. tu pun kalu ad y nak bawak.. heheh

CikTupaii said...

eira : tulah , pegi hari tu novel y menimbun meja depan tu dah tinggal sikit .. myb bulan 3 nati kot kalu nak serang..heheheh :P

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting