saat makin genting, masa makin suntuk. Banyak betol kerja dihujung-hujung sem nih. Sampai nak pergi tandas pun kadang-kadang terlupa. Hadoi lah kan cabaran. Dahtu banyak pulak cabarannya, ada pulak cerita buruk sampai ke telinga nih.
kondisi badan pun dah tak menentu dan sekarang dah rasa nak demam, kejap nak demam, kejap okey, dan sy masih boleh ketawa. sorok segala resah, susah hati. Tapi mak, orang yang paling dekat dan paling paham. mak dapat rasa yang anak dia tengah takut sekarang.
nak cakap, mak umpama painkiller, mengubati rasa sakit, rasa takut. Ayah umpama antibiotik, memberi kekuatan, daya tahan menghadapi semua masalah. Tadi masa cakap ngan sebelum g shooting ntok projek EIS rasa lega sangattt, tapi lepas tu, bila pikir kerja start sakit-sakit kepala balik.
YA ALLAH, KAU berikanlah ak kekuatan dalam menghadi ujian MU, berikanlah kesihatan yang sempurna ntuk menghadapi segalanya. Permudahkanlah urusan kami hambaMU YA ALLAH, dan bimbing lah kami kejalan yang KAU redhai.. AMIN YA RABBALA'LAMIN...
What's up
6 months ago









