SABTU; 2 APRIL 2011
Sy dan adik-adik dengan bantuan driver paling mahir dalam rumah bergerak ke Muzium Taiping. Kira nih lawatan kali kedua kami ke sana. Tujuannya sebab adik sy yg bakal menduduki PMR tahun nih nak cari pasal MPT untuk folio sejarahnya. Pegi dengan harapan dapatlah maklumat yg hendak dicari.
 |
| tiga myvi berderet, putih-hitam-merah. suka, suka! yg merah nih matching ngan baju sy pakai hari nih. kalu ad myvi kaler lagi bertambah-tambah suka. |
 |
| ambil gambar kat gerabak keretapi sebelum masuk dalam muzium. T_T |
 |
| adik dan ayah sy.. ♥ |
 |
| mereka berdiri di hadapan kubur batu purbakala dari Sungkai Perak. |
Malangnya, info yg ingin dicari bukan di sana. Tapi dia just nak gambar bangunan MPT saja. Aish, lain kali cakap lah jelas-jelas. So ktorang pun bergerak meninggalkan muzium untuk ke bangunan tersebut yg beberapa meter je. Masa kat muzium, kami tertarik untuk pegi ke Muzium Matang. Ayah pun setuju nak bawak. Lepas snap pic bangunan MPT kami ke sana. Next entry sy upload okay.
 |
| nih lah yg dicari sebenarnya. Bangunan MPT. |
 |
| bergerak ke Muzium Matang pulak. kita jumpa di sana.. ^_* |
|
|
0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here