salam blogger sume..
sila baca tajuk di atas seperti iklan pilih kaseh (drama..drama..drama..). gedik kan? entry nih cter lama dah kot. patut di-post beberapa hari lepas. tapi keadaan kesihatan tak mengizinkan tambah tambah internet ada org guna. so, terpaksa di-postpone. nih bukan nak mem-bongkak, tapi sekadar nak kongsi kongsi cter gembira sy.
mesti org kata poyo jer budak nih. tapi tak kesah lah. bagi sy, sy teruja sangat sangat. hari ahad lepas, kira tu first time memandu jauh. kira jauh lah dar seblom seblom nih. otw ke taiping, drive dari taman yayasan-aulong. tapi pastu tukar driver. hehe, tak brani lah ngan jalan kat taiping dan kamunting yg serabut skang nih. pastu balik tu dari aulong-giant-taman mewah.
yg best lagi, hari tu first time parking. slama nih parking masa blaja drive dulu jer. kira cantek lah parking hari tu. masuk betol betol dalam kotak parking tu. ahah, dengan bongkak puji diri sendiri lah. hehe, terkoya skit.oppss..
cter tak best lak, time kat simpang nak singgah kedai dalam taman, tiba tiba jadi benda tak best. besalah kat simpang kena lah stop dulu. stop punya pasal lah, nak smbung balik jd problem. dijadikan problem lagi pakcik kat blakang sibuk hon hon lak. hehe, secara automatik menitis air mata sebab takot. sape tak takot beb. last last trus drive ke depan pastu benti tepi jalan tukar driver. ayah bagi balik semangat. yelah, anak die dah ilang semangatkan. tak kesah lah pasal pakcik tu, janji driving sy dah semakin okey. tukar gear pun dah okey, handle stereng pun dah makin maju..yeah! i like ♥
-noktah-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here