..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Friday, December 17

selera tekak

written by; CikTupaii at 9:56 PM

kenduri 1;
menu: nasi minyak, sambal belacan, daging masak kicap, ulam ulam, gulai ikan masin, ikan masin goreng, tembikai
*gler terliur dengar sambal belacan ayah cakap. pe lagi, dengan excited-nyer "mak nak g makan kenduri" walaupun lauk lauk lain tak boleh makan, janji sambal belacan ada dah kira okey. kenyang!

kenduri 2;
menu: nasi minyak, danging masak kicap, ayam goreng, kerabu, tembikai, pe lagi eh, dah lupa.
*g lah, ingat ada sambal belacan, tapi takda. juz amik kuah daging masak kicap ngan kerabu. ayam ngan daging xboleh makan. dapat makan 2-3 suap jer. tu pun suap ciput ciput, besalah orang tak bape sihat.
menu ringan: laksa
*heheh, nak makan nasi takde selera, tengok laksa telan air liur. hamek kau 2 mangkuk sy abiskan. gler lepas rndu. febret, febret. last last kenyang makan laksa. ikutkan xboleh makan, tp mak cakap takpe lah. rasa jelah. hehe, pe lagi kte sapulah kaw kaw punya..lalalla.. kenyang perut suka hati.

selepas dua hari;
menu: nasi putih, ikan masin goreng, sayur sawi.
*takde slera. makan dua tiga suap, pastu tak lalu lah. pastu, kuarkan balik. kesannya, sakit perot eden. hadeh! last last makan biskut mayat sekeping cecah nescafe panas. tu je mampu tekak menelan..huhu

hari nih;
bangun lambat, dalam kul 10 lebih.. pe punya anak dara lah kan. sebelum sebelum nih, ditambah ngan bangun subuh pagi tadi. tekak rse tak best. tapi terjaga tadi bau sambal belacan. terus sedap lak rasa tekak nih. cayalah penangan sambal belacan. korang korang pun mesti suka makan sambal belacan kan? hehe

-noktah-
 

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting