1) Adakah anda rasa anda HOT?
tidak! saat nih badanku terasa sejuk sejuk, menusuk nusuk ketulang belulang. dan kipas sudah di-off..
2) Update wallpaper yang anda guna sekarang?
bab nih susah sket lah, sy cuba. sebab internet slow lah yunk.huhu
3) Cerita about this wallpaper.
wallpaper nih sangat sangat kiut. "i will protect you". samalah cam sy nak orang tu protect sy. nak tak pic ngan si dia tak boleh, adik adik guna laptop nih. so, tak wallpaper nih lah. kira simbolik sy dan dia..hehe (gedik)
4) Kali terakhir makan pizza.
lama sangat lah. tak suka makan pizza sebenarnya.
5) Lagu terakhir yang anda dengar?
saat nih dengar lagu tema iklan sunsilk..hee
6) Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
mengurut ngurut tangan yg terasa sakit..huhu
7) Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
* akak - adik adik dan family
* fina - kawan kawan, kadang kadang si dia
* shah - kawan kawan masa kat smdb
* ina - so far juliana kawan masa skola rendah dulu still panggil nama nih
* sayang - si dia (time kami kami jer, heheh..) n my best frend (ping)
8) Tag lima orang
* sada
* yulie
* aqma
* zulhilmi ali (asyik tag pompuan jer, meh kte tag kaum adam lak. hope ko rajin ye zul)
* airol (tak tau lah die nak wat ke tak..compom malas..)
9) Siapa orang no 1 dengan anda?
ex-rumate masa matrik. sangat sangat suka psycho sy, tapi banyak tolong sy. sorang guru yg tegas..*takot, bler die ngajar..jgn marah sada..huhu*
10) Katakan sesuatu pada orang no 5.
haha..cam kena jer. banyak nak cakap nih.. dengar dengar ye;
* sy rindu awak bangat!
* sy sayang awak! luv u so much lah syg! *blushing*
* tak sabarnya nak jumpa awak. tapi bler eh syg?
* please, jgn tinggal syg.. i need u bebeh (gedik!)
* bla..bla..bla..nti kte smbg dalam msg..rasanya dah cukup wat diorg diorg nih menyampah..hee
11) Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
dengan besut bukan nama sebenar..hehe, jangan marah aqma. i juz tell d truth. abis lah nti kena blasah ngan aqma..huhu
12) Bagaimana pula dengan nombor 2?
org nya cumel cumel, hepi go lucky. but, still tak belaki okey. status single, compom coz lum dapat kad jemputan lagi. available, sy tak tau. baik baik ngan sy, kawan masa matrik, die kan..kan..kan.. suka tido atas katil sy. tapi sy tak kesah. rindu awak lah yulie.. nak tau tak. sy sdey, masa awak balik dulu, kte tak sempat jumpa.huhu. bler kte mau jumpa eh?
13) Kata-kata cinta kepada orang nombor 4.
ayak! awak, awak sorang pencinta yg setia..hehe, boleh trima tak fizza??
14) Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag.
* die sorang gadis. misteri ke idak, hanya empunya diri yg tau.
* peramah orangnya..bg i lah..
* die serumate ngan eira..ala, si chub chub tu..
* semestinya die adalah student ump. sy tak tipu..cayalah!
okey, done! fizza sy dah jawab tagged awak. thanks for d tagged. =)


2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
welkem dear! thanks sudi jwb. semoga cpt sembuh k! :)
amin..=)
Post a Comment
Drop your comment here