boleh dikatakan nih cter sejarah lah. sejarah yg berlaku dalam life sy pada ahad lepas bersamaan 12-12-2010, tanpa plan pe pe, sy dan family melawat ke muzium taiping. haha, nak story skit, nih first time okey bagi sy ke sana. dah bertahun tahun tinggal kat taiping, nih first time masuk muzium tu. slalunya lalu depan tu je. sdey kan kalu sume rakyta perak macam nih? memang patut kena buang negeri ini budak, adeh! dengan dress up yg sememang simple, bukan sy sorang jer, tp satu family. ktorg melawat muzium tu. gaya cam nak berjogging jer time tu. silap haribulan org mesti ingt ak nih baru balik berjogging. mana tak nyer, dengan t-shirt dan track suit serta towel kecik ke sana. okey, tak mau cter banyak banyak, korang usha usha jelah gambar gambar kat bawah nih okey. selamat menatap pic pic yg cute, hahaaa..
 |
| sy dan gendang..sila abaikan pakaian yg simple cam nak g jogging tu okey.. =) | | |
|
|
 |
| my sis yg sedang melihat spesis spesis monyet dan sewaktu dengannya.. |
|
 |
| sy dan satu satu adik lelaki sy..blakang tu replika seladang, sungguh besar! besar dari ktorg.. |
|
 |
| comey tak tupai bawah tu?? comey an? kan?? nak satu..huhu |
|
 |
| sila jangan tertipu..nih bukan orang betol..tapi ensem jugak kan? nih replika orang yg ngah wat barang logam.. |
 |
| kete jenazah zaman dulu dulu..dapat tengok dari luar jer, kalu dapat naikkan best.. | |
|
|
 |
| nih adalah rangka rangka tak tau binatang pe ntah..hehe, act tak baca pon |
| ..not gud k! |
|
0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here