..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Thursday, December 9

brain wash

written by; CikTupaii at 11:38 PM

Dipendekkan citer, malam nih sy kena brain wash ngan my mom. Gler punya lama. Tu sume gara gara batuk dan menunjukkan rse give up nak sembuh. Yelah, tak reti nak jaga kesihatan. Tambah tambah sok nak kena g hospital lagi ntok kimo yg delay hari tuh. nak dekat sejam kot kena bebel bebel ngan mak. Tapi nih budak wat tak tau jer. Jahatkan? Dalam tempoh sejam tu membatukan diri, kalah patung cendana. Wat wat tak dengar jer. Selamat tak kena sumpah, kalu tak abis sy.huhu.time tu ngah nengok citer seribu kali cinta, so leh lah wat wat tak dengar plus senyum senyum. Kalu tak wat pe pe time tu, mau nangis sampai sedu sedu. Konklusinya, time tuh, sume orang diam tak berani nak cakap pe pe. Lastly dah mntak maaf pun. Mak pun dah tak bebel bebel dah. Korang korang, jangan tiru macam sy yer nanti jd anak derhaka lak, tak patot wat camtu sebenarnya. Tapi, itu lah sy. Suka ikut kata hati sendiri. Tambah tambah bler dah down. Tapi perangai camnih stat sy sakit. Rasa down tu menguasai iman.huhu.Tapi okey gak brain wash tadi. At least dapat cuci sikit otak yg mula membeku nih. Okey, nak tido, tadi seblom tido mak pesan masuk tido awal nanti mak marah lg lak. Nyte!

-noktah-


0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting