Lately ada symptoms berikut:
# cepat sakit belakang terutama pinggang bila ngadap laptop or duduk
# kadang-kadang rasa berdenyut macam dulu
# tido malam berpeluh *ak assume sbb cuaca panas skarang nih*
# problem buang air *nih buat perut rasa ketat.. makan, makan, makan tapi.. (pikir sndri :P )*
# tak tahan pada suhu sejuk melampau *pikir positif sume org pun akan rasa y sama*
# terasa macam berat badan menaik :(
# kerap sakit kepala (mungkin jugak sebab cuaca)
# cepat diserang gastrik
# kuat tido tapi ngantuk lagi lepas tu *dulu kaki tido gak, tapi skang bukan "kaki tido" dah, dh mcm "badan tido" ala2 badan berkanun gitu :P*
# ada urut sakit di bahagian sipi2 dengan ketiak *tp hari nih dah tak rasa, sehari je jd bnda tu*
dan terakhir skali...
What's up
6 months ago
