..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, May 13

Mungkin perasaan sendiri

written by; CikTupaii at 4:01 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Lately ada symptoms berikut:

#  cepat sakit belakang terutama pinggang bila ngadap laptop or duduk
#  kadang-kadang rasa berdenyut macam dulu
#  tido malam berpeluh *ak assume sbb cuaca panas skarang nih*
#  problem buang air *nih buat perut rasa ketat.. makan, makan, makan tapi.. (pikir sndri :P )*
#  tak tahan pada suhu sejuk melampau *pikir positif sume org pun akan rasa y sama*
#  terasa macam berat badan menaik :(
#  kerap sakit kepala (mungkin jugak sebab cuaca)
#  cepat diserang gastrik
#  kuat tido tapi ngantuk lagi lepas tu *dulu kaki tido gak, tapi skang bukan "kaki tido" dah, dh mcm "badan tido" ala2 badan berkanun gitu :P*
#  ada urut sakit di bahagian sipi2 dengan ketiak *tp hari nih dah tak rasa, sehari je jd bnda tu*

dan terakhir skali...

selamat hari ibu, mak! =)

written by; CikTupaii at 3:43 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
supposed tulis entry nih semalam, tapi letih dah kuar siang tu hold dulu ingat before midnight tapi lebih masa lah pulak. Terlena lepas telan ubat pening. Tadi cakap kat rumate gurau ngan dia cakap fina tak sambut hari ibu sebab tak ada ibu. Fina sambut hari emak je sebab ada MAK! dan dia sambut hari umi sebab dia ada umi.. heee,  *suka menyimpang*

Catatan hari Mak tahun nih;

akak tak ad kek tahun nih sebab akak jauh, kalu dekat akak nak beli tiap-tiap tahun. Mungkin cara tu je akak mampu balas selain buat baik dan dengar nasihat mak. Bila cakap pengorbanan ibu tu besar, melahirkan kita, akak tak nampak sume tu dulu. Sebab tu akak suka lawan cakap mak, protes apa tak betol bagi akak. Tapi masa sakit dulu akak nampak betapa besar pengorbanan mak dan ayah. Cukup besar sampai akak terpikir mampukah akak jaga mak dan ayah macam mak dan ayah buat masa tu.

Tuesday, May 8

hupdate dari bb | awak..

written by; CikTupaii at 1:33 AM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Maaf lah sy tak boleh pandang muka awak,
Sy tak boleh senyum sangat dengan awak,
Sy tak boleh nak pandang mata awak,
Sy tak boleh bagi awak peluang itu.

Sy patut elak,
Sebab sy dah tau niat dihati awak..

Sy pemalu jugak lah awak! hAHA :P
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting