13 February 2012 ( Isnin ) bermula semester ke - 6 buat sy . Uhh , sepatutnya sem nih dah last sem macam kawan - kawan y lain . Disebabkan extended ( tapi sebenar cuti sakit PA sy cakap ) selama setahun , maka terlewat suda . Mungkin ada hikmah semua nih . Result sem lepas ?? heee , tak lah cemerlang sangatt , tapi Alhamdulillah lulus , no repeat . =) Sem nih bakal menyibukkan diri untuk mencari tempat LI . Kalu boleh tamau mintak JKR sebab hari tu kawan cakap wat keje office je . Ceh , tak best kot camtu . Hope boleh dapat lah mana2 tempat yang okay . ^ ^
| see my timetable . padat di waktu pg , free di waktu petang dan padat berganda - ganda di hari KHAMIS .. |
Permulaan yang okay okay aja untuk sem nih . Jadual yang agak padat di waktu pagi nya . Dan padat berganda pada hari Khamis . Oh Tuhan .. Yang tak best , hari Jumaat petang ada kelas . Adjust camne pun memang ada subjek wat time - time gitu . Sepatutnya time gitu dah rasa nak bercuti . Pape pun tetap boleh balik sebab bas kuantan - taiping malam . So far dah masuk 3 kelas , tiga - tiga lecturer yang tak penah mengajar sebelum nih . Debar pulak , sebab tak ada pengalaman ngan lecturer2 tersebut ... huhu Pasal subjek reg pun dah settle . Atas bantu diba tinggal nak anta ke pejabat fakulti .
Kelas RC2 first kelas dah dapat projek dan tarikh2 midterm dan test . cepat kan ? memang tekejot ah.. tapi wat relex suda . Alhamdulillah dapat segroup ngan k mila n raimi . kalu miss kompom tk dapat segroup gini .. untuk kelas ke 2 ( Env . Eng . ) pun puan dah suruh pilih group . Skali lagi group ngn raimi tp kali nih kami memilih ntok group ngan 3 org budak laki y ak tak kenal sorg pun bg memudahkan keje . Cuma ntok subjek Geo je lecturer tak suh pilih group lg . tapi dah bgtau kelas ganti ntok kelas jumaat nih . Aish , awal2 sem dah nak ada kelas malam nih . Bagi ak lecturer Geo nih ensem dan seksi di kepala . Ala -ala comey gitu .. heee .. Masa kat kelas tadi terpukau tengok kepala seksi dia , especially tahi lalat dia kat kepala tu memang menyerlah kau ! Memang lecturer2 sem nih advance blake .
Harap sem berjalan dengan lancar , tak tensi - tensi sangat , lecturer pun okay and lebih tabah . Wuhuuu , actually tak sabar nak abis . walaupun belum cukup 4 tahun kat sini , tapi dah rasa macam dah 4 tahun merantau di sini . semester six , be nice to me !
tambahan : ih , ih .. lupa nak cakap . Sem baru , suasana bilik pun baru , dengan rumate baru . Sem nih dah tak tamak , just satu meja , satu kerusi , satu almari dan 1/4 bilik . Cuma board je terpaksa tamak , sebab dua - dua di tempat sy . Sekian -
tambahan : ih , ih .. lupa nak cakap . Sem baru , suasana bilik pun baru , dengan rumate baru . Sem nih dah tak tamak , just satu meja , satu kerusi , satu almari dan 1/4 bilik . Cuma board je terpaksa tamak , sebab dua - dua di tempat sy . Sekian -
