..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, February 14

Semester Enam

written by; CikTupaii at 8:23 PM
13 February 2012 ( Isnin ) bermula semester ke - 6 buat sy . Uhh , sepatutnya sem nih dah last sem macam kawan - kawan y lain . Disebabkan extended ( tapi sebenar cuti sakit PA sy cakap ) selama setahun , maka terlewat suda . Mungkin ada hikmah semua nih . Result sem lepas ?? heee , tak lah cemerlang sangatt , tapi Alhamdulillah lulus , no repeat . =) Sem nih bakal menyibukkan diri untuk mencari tempat LI . Kalu boleh tamau mintak JKR sebab hari tu kawan cakap wat keje office je . Ceh , tak best kot camtu . Hope boleh dapat lah mana2 tempat yang okay .  ^ ^

see my timetable . padat di waktu pg , free di waktu petang dan padat berganda - ganda di hari KHAMIS ..

Permulaan yang okay okay aja untuk sem nih . Jadual yang agak padat di waktu pagi nya . Dan padat berganda pada hari Khamis . Oh Tuhan .. Yang tak best , hari Jumaat petang ada kelas . Adjust camne pun memang ada subjek wat time - time gitu . Sepatutnya time gitu dah rasa nak bercuti . Pape pun tetap boleh balik sebab bas kuantan - taiping malam . So far dah masuk 3 kelas , tiga - tiga lecturer yang tak penah mengajar sebelum nih . Debar pulak , sebab tak ada pengalaman ngan lecturer2 tersebut ... huhu Pasal subjek reg pun dah settle . Atas bantu diba tinggal nak anta ke pejabat fakulti .

Kelas RC2 first kelas dah dapat projek dan tarikh2 midterm dan test . cepat kan ? memang tekejot ah.. tapi wat relex suda . Alhamdulillah dapat segroup ngan k mila n raimi . kalu miss kompom tk dapat segroup gini .. untuk kelas ke 2 ( Env . Eng . ) pun puan dah suruh pilih group . Skali lagi group ngn raimi tp kali nih kami memilih ntok group ngan 3 org budak laki y ak tak kenal sorg pun bg memudahkan keje . Cuma ntok subjek Geo je lecturer tak suh pilih group lg . tapi dah bgtau kelas ganti ntok kelas jumaat nih . Aish , awal2 sem dah nak ada kelas malam nih . Bagi ak lecturer Geo nih ensem dan seksi di kepala . Ala -ala comey gitu .. heee .. Masa kat kelas tadi terpukau tengok kepala seksi dia , especially tahi lalat dia kat kepala tu memang menyerlah kau ! Memang lecturer2 sem nih advance blake .

Harap sem berjalan dengan lancar , tak tensi - tensi sangat , lecturer pun okay and lebih tabah . Wuhuuu , actually tak sabar nak abis . walaupun belum cukup 4 tahun kat sini , tapi dah rasa macam dah 4 tahun merantau di sini . semester six , be nice to me !

tambahan : ih , ih .. lupa nak cakap . Sem baru , suasana bilik pun baru , dengan rumate baru . Sem nih dah tak tamak , just satu meja , satu kerusi , satu almari dan 1/4 bilik . Cuma board je terpaksa tamak , sebab dua - dua di tempat sy . Sekian -
 

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting