..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Wednesday, October 7

bagaimana ia boleh terjadi??

written by; CikTupaii at 6:56 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
selasa, 6 october 2009,
dh stat dh presentation A.R.W..
lbh mudah dikenali sbg bi lah bg klas ak..
hehe..rmai cm nervous..termasuklah ak..
of course lah tu..
dan sepatutny group ak kne present gak..
sbb ktorg pilih nk jd group yg ke4,
tp malang nyer, ad sumthng xkne ngan slide..
dn alhamdulillah mse xckup,
lega, sbb xad group len lak yg nk gnti tmpt ktorg..hrmmm..
yg ak nk cter pasal member ak nih,
ntah knp ngan die..
excited or nervous sgt kot..hehe..
die leh t'ambil modul sir..
hehe..
PRESENTATION SKILL lak tu..
aiyaa..pe dh jd maa...
mse dlm klas lg ak perasan sbb bku ats mje die len dr ak..
ak diam je..
tp mse ngah smbg2 ngan die kt bwh,
bru die t'sedar...hehe..
ngan jahat + nakal nyer ak pn glak kt die..
sory eh..lawak sgt..
tp nsib die sorg yg sporting..
ntok teman2 klas ak,
klu sir tny ad nmpk x MODUL die,
korg ckp akan dipulangkn khamis nih eh..
hehe..tu jer~~

............................................................................................................................................
p/s; gmbr diatas telah diambil dgn kebenaran..dan entry nih dh
bgtau tuan punya bdn dlu sblm di post..hehe..thanks
sbb sporting sgt2 + beri kerjasam kt fna..ngee~~

Tuesday, October 6

klas soil yg b'bze hr nih!!

written by; CikTupaii at 2:08 AM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |


bg ak, klas soil hr nih agak b'bze b'bndg slalu..
mgkn sbb sume classmates ak excited dok atas kusi bru..
hehe..agak bsing gak lah..
dan kurg lak ak nmpk org ngantuk..
ak?? hehe..cm besa lah..
bnyk men + glak + ckp ngan dak2 semje ak..
cme hr nih agk kurg ngantuk..
sonok tgk keseronokkn diorg dok ats kusi bru..
ak sorg je kot yg gne kusi plastik biru tu..
iejam ckp ak low profile..hee~~
tp pe yg ak tgk dlm klas td xseperti besa..


.......................................................................................................................
p/s: harap maaf bg mereka yg gmbr disiarkan..hehe~~

Monday, October 5

raya sakan ngan classmate ak...

written by; CikTupaii at 6:13 AM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
semalam, 4hb oct 2009 bersamaan 15 ramadhan,
ak ngan classmate m'adakan rombongan raya,
ke umah ain yusof dan muhaimin a.k.a john..
sume skali 6 buah kete..
haa..memang btl2 rya sakan smpai 6 buah kete..
hampir sume dak klas ak + besut + yus*xsilap ak nme die* join venture..
ad yg xjoin atas sbb2 yg xdpt dielakkan..

......................................................................................................................................................

destinasi pertama; umah ain yusof..

insan yg b'jye menarik perhatian ak kt umah ain..baby nih..hee~

masuk2 jer dlm umah..
ad bnd yg wat ak tertarik bler ak t'nmpk nadia..
hehe..baby,
bukan baby ain, tp baby akak die..
comey..comey..
trus ak tersangkut jao kat baby tu..
xmakan pn xpe..
so, ak kesempatan amik gmbr ngan baby tu..hee~~
saya suka!!


b'gmbar ngan baby..nk baby nih blh ain?? hehe..marah ain kang..
tp ak nk twins..ngee~~

diorg dh konker dlu daa~~huhu..

ckp pasal hidangan, mmg sedap..
ad yg smpai tmbh2..
xpe, jnji ad lg ruang ntok isi kt umah john..
thanks eh to ain ngan mak die..
sbb sediakn mknan yg sdap2 kt ktorg,
yg kuar ngan keadaan lapar..hehe..

cm kebiasaan, rutin ak pas jamu slera kt umah org
dn pas tetamu balik dr umah ak..
hehe..basuh pinggan..
dgn bantuan ass. ak baitee..
ad org ckp ak nih malas..
skg ak ad bukti yg ak nih xlah malas...
jgn jeles syg..buwekk..:p
tp cian kt mak ain,
sebab ktorg tggl kan bnyk lg pinggan yg lum di basuh..
ntah cm ne, pinggan tu cm makin m'biak2..
xabis2 ktorg basuh..huu~


menjamu slera~~

bukti kerajinan ak..rajin ke?? koya jer.. :P
..................................................................................................................................................

destinasi ke2;

bnyk betul mak john masak..b'selera diorg..ngee~

pas sume dh kenyang,
ktorg pn beransur ke umah john..
otw tu, gastrik ak menyerang..
sbb prt ak kosong + trus mkn..
otw g umah ain td pn dh rse skit..
tp pas blk makin sakit lak..
adoi...p'jalanan ttp diteruskan..
smpai jer umah john,
ktorg trunkan dlu ain ngan dayah..
me wif my syg g ke esso xslap..
g bli susu..
minuman yg slalu ak minum ble diserang gastrik..

org g beraya umah john bwk perut kosong,
tp ak bwk bekal air..hehe..
air susu!! jimat skit air kt umah john..
best makan dpn tb..
dh lme xwat cm tu..
dn bler ak mkn dpn tb,
of course lah ia memakan mse yg agak lama..
smpai nadia ckp;
"fiena, tingkatkan kelajuan"
hehe..

ngah menonton..DO NOT DISTURB!!

haha..sume org khusyuk menonton cte ultraman..
termasuklah ak..
dn nadia still bnyk tanya wlpn nengok cte katun..
hehe..nadia2..my best lab member..
slmt lah ak peminat setia cte tu,
si paan..pe2 berkaitan ngan cte tu len tny paan ea..
contact numb, 01.....bla..bla..bla..
cannot display ma..mrh lak baitee kang..

org len ngah sbuk m'bebel..ak best men belon..
tuan die dtg amik pastu..slmt die xnangs ak men belon die..huhu~~
..................................................................................................................................................

destinasi ke3;

UMP campus Pekan..

pas masing2 dah kenyang,
ktorg pn berangkat ke kuantan..
otw tu, ktorg singgah jap ump campus kt pekan..
mmg besor kwsn die..
first time ak g sna..
memandangkan msih lum siap sepenuh nyer..
dan ad lg bangunan2 yg lum dibina..
kwsn tu nmpk cm padang jarak..
cm org ckp lah..
ak lebih rela tggl kt sni jer..
sbb lg senang nk g klas +
ak xad transprot nk b'gerak jauh..huhu..

kt pantai lagenda *klu xsilap ak lah*..dh lme xke pntai..

pastu ktorg singgah jap kt pantai lagenda..
xsilap ak lah..
dekat gak lah ngan ump baru tuh..
so pasnih,
sure tmpt nih jd tumpuan dak2 ump bler kuar outing..
mgkn kot..

bergambar ngan classmates.. :)

gmbr pelik ak..focus pd kaki..knp jd cm tu eh??hrmm...

sebelum ke kuantan,
ktorg singgah jap kt surau..
lum solat zohor ma..
lirik lagu yg dinyanyikan oleh ipin,
"solat jgn lpe.."
dn disambung oleh upin'
"tiamg agama.."hehe..

new lesson, blaja stat kete..pas nih blh lah amik lesen..huahua~

kt tmpt bowling~

aksi bdk first time men bowling..xad bola ke belakang eh..hee~~

ktorg g parkson ria men bowling..
tu first time ak men..
wlpn kalah,
tp kre ok lah score ak..
+ tu first ak men..dh lpe lah bpe..hehe
pasnih kte try futsal lak nk??
dh lme xmen futsal..
teringin lak..
wlpn xlah pndai mne pn ak men..hehe..
pas men tu, balik..
tp ktorg blk dlu dr diorg..
mgkn sbb ak kot..sory to ain, dayah n airol..
sbb xjoin skali diorg pastu..
otw balik, ak tido sbb pnt+ nagntuk + xtau nk ckp pe..

thanks for this moment to all my frends..
best sgt2!!
next time kte wt lg eh..
kuar rmai2..hope yg len pn leh join next tme k..
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting