..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Friday, July 31

ak dah 20 tahun...

written by; CikTupaii at 2:45 AM 7 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

hari nih genap lah umor ak 20 thn 2 hr..
adoi..makin b'tmbah umor ak nih..
angka dpn dah b'ubah kpd 2..
tp klu t'balikkan..muda lg sbnr nyer..
bru 2 thn..hehe..
makin b'tmbah umor nih..
makin matang..
matang?? matang ke ak nih..
celebrate besday tahun nih??
mmg sweet..
bak kata duffy mse survey camp..
"so..sweet.." heee~~
thanks lah kpd yg wish..
yg buli2 ak pn xpe..
ak xmrh..hr tu mood ak bek..hehe..

malam selasa tu ak countdown besday..
lum penah ak countdown hr tua ak sblm nih..
nih lah first ngan org2 yg ak syg..
kat mne?? benteng..
di bwh stu payung..
mmg sengal..1 payung 4 org..
nak wat cam ne ujan mlm tu..
thanks ea kat korg..

sok nyer kuar lg..
disupport sepenuhnyer..
sbb tu lah ngan bhgia nyer ak leh kuar
ngan ad rm17 je dlm purse..
ktorg tgk wayang..
best gler ak tgk wayang..
coz..panggung tu cm dh di booked ntok ak..
juz ktorg 4 org je yg tgk..
cme ad 2 org pekerje nyibuk dlm tu..
nak celebrate besday ak nih..
patrik pun join ktorg kuar..
siap drive lg..
tp lpe lak tgkp gmbr die..
nti len kuar ak amik gmbr die drive..
hehe..hebat x patrik ak??
jgn jeles..:p

dan hr nih mmg kecoh pasal h1n1..
td ak g lah check kat klinik..
lepas check mke mmg hepi..
coz suhu ak 36.4 jer..
huh..lega rse nyer..
tp msh lum leh lega lg..
bnd nih msh bru jer kt ump nih..
dpt cuti best gak..
tp xbest gak coz nti affect cuti rye..
xnak!!! nak cuti rye lme2..
hope mslh nih akn cpt selesai..

...................................................................................................................................................
p/s: pe yg penting skg nih?? jge kesihatan~~

Thursday, July 30

written by; CikTupaii at 8:20 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

thanks..n congratez
to Fadzrulhisyam..
smoga blog beliau semakin maju~~

Sunday, July 19

welcome to patrik..

written by; CikTupaii at 10:29 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

ad org baru dlm life ak skg..len mcm jer bunyi nyer.
patrik nih dibli oleh DIE..
thanks ya sayang..
skg nih patrik jd peneman ak dibilik..
mmg best pluk patrik nih..
sbb perut die buncit..
hehe..rndu mak lak..
tp best lg pluk mak..huhu..

semalam patrik nih jge kete..
tp mulai hr nih die akn jge ak..hehe..
jgn jeles..
ak dijge oleh patrik yg buncit..
nak tau knp patrik cute??
sbb....
die sengal..
sengal kn cute..hehe..
tdo ku makin lena sbb pluk patrik...

msh 19hb..
so, hepi besday tu dak sengal sorg nih..
aizad..hehe..
klu korg nk tip melicin kan muke korg..
g tny die..
die ad tip yg amat b'kesan..
hahaha...


.....................................................................................................................................
ckup di sni..numerical method xstdy lg..jom stdy!!!



Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting