..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, December 26

disiplin

written by; CikTupaii at 10:56 PM

macam tak percaya dis few days jadi sorang pesakit yg sangat sangat berdisiplin gitu. dah macam orang lain jer. ubat?? tak penah miss makan ubat, and no excuse bler disuruh makan ubat. walaupun tak lah sharp on time, tapi ubat tetap dimakan ikut arahan. kalu 3 kali sehari, confirm cukup 3 kali. pastu kalu terasa nak demam demam terus makan ubat. tak macam dulu dulu, tunggu teruk baru nak sumbat ubat dalam mulut. ubat batuk lagi lah tamau mam langsung. mask?? 3 hari lepas merungut tamau pakai mask, but dis 2 days dalam umah pkai mask tak kesah pun. SEE, I TELL U look different kan?

sok akan ke hospital penang balik ntok kimo yg kena delay jumaat lepas. alahai jumpa doktor ensem tu lagi, (hehe, ad story skit pasal doktor ensem tu). lately, kimo mesti kena delay. ada jer aral yg melintang. mybe kesan kimo dah banyak kali kot. tomorrow chemo day-15 for 4th cycle. pastu ct scan pulak. kimo sok tak boleh delay, nati ganggu date ct scan. alamatnya susah lak nak dapat date appointment.  hopefully sok boleh masuk ubat. pas dapat result ct scan dapat lah tau macam mana lak nati. hope last chemo before ct scan nih dapat membantu bg result yg positif lah. doa doakan sy ye sume.

okay, body need a rest. nyte, sleep tight & sweet dream..


-noktah-



0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting