27-Dec-2010-
sangat berkobar kobar ke hospital penang. ntah kenapa pun tak tau. pagi pagi bangun segar bugar mata. tak macam selalu, mesti liat jer nak bangun. bukak mata lagilah susah! slalu on-d-way kuar taman mewah jer mesti dah berbaring kat seat blakang sambung tido. tapi hari nih separuh jalan baru stat berbaring. tu pun tido tido ayam. tapi lg comey dari ayam tido okay! hehe.
sangat berkobar kobar ke hospital penang. ntah kenapa pun tak tau. pagi pagi bangun segar bugar mata. tak macam selalu, mesti liat jer nak bangun. bukak mata lagilah susah! slalu on-d-way kuar taman mewah jer mesti dah berbaring kat seat blakang sambung tido. tapi hari nih separuh jalan baru stat berbaring. tu pun tido tido ayam. tapi lg comey dari ayam tido okay! hehe.
dalam hati doa mintak mintak dapat wat kimo. haiseh, tak penah penah macam nih. pastu bler confirm dah boleh wat kimo, berbaring relax jer atas katil. tapi bler nurse dah wat line, haha, terus kecut perut. rasa macam tak nak wat kimo pun ada. penakotkan sy. alhamdulliah settled hari tu.
sume orang cakap sy dah na sihat. yelah, rambut dah stat tumbuh walaupun kimo xabis lagi. alhamdulliah! hope, doa sume orang tu termakbul. hari nih jumpa sorang makcik nih. macam macam kata semangat die bagi. tapi satu pesanan die memang menakotkan. "JANGAN MAKAN PISANG DAN IKAN KERING LEPAS SIHAT NATI". kesannya nati sakit lagi teruk. mungkin 2 atau 3 kali ganda. gerunkan? pasnih kena set kat mind katakan tak nak pada pisang & ikan kering!
28-Dec-2010-
semalam balik rasa tak slesa skit badan. besalah baru masuk ubat. hari nih okay lah dapat gelak gelak, kaco kaco orang, dandan rambut adik, makan. kira okay lah nih. mak ngan yah tak abis abis cakap dah nak baik lah nih. amin. makan ubat, mesti ikut arahan. tapi ayah still kena suruh lagi. hehe, sonok main game sampai malas nak makan ubat. ayah apa lagi, membebel lah. *terukkan budak nih?* tapi walaupun macam nih, ubat tetap dimakan walaupun lambat. nak cepat sembuh. banyak benda nak wat.
ntok kawan sy ain, semoga tabah ya! insyallah ayah ain akan sembuh. ujian kte lebih kurang sama. fina doakan ayah ain cepat sembuh, dan ain dapat dengar sore ayah ain lagi, melawak lawak. tabah ye syg.. =)
-noktah-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here