lagi beberapa hari sem baru nak bermula. sume dah sibuk sibuk nak balik u. tapi sy? still lagi bercuti. nak sambung extend. hari tu dah bagitau en arif, tapi ntah tak tau lah benda tu dah settle ke lum. sok sok lah call, hehe malas sebenarnya.
sangat seonok dengar diorang sume dah nak stat sem baru. tapi sy kat sini terpaksa sdey sorang sorang. nati awak ngan kawan kawan dah stat sem baru, sy cuti lagi. nati awak ngan kawan kawan dah wat li dah amik RC2, sy baru nak stat sem 5, baru nak amik RC1. nati awak ngan kawan kawan dah masuk tahun 4, sy baru tahun 3. awak ngan kawan kawan dah grade, sy grade sorang sorang nati.
alahai, macam mana lah sy nak abis dua tahun nati. *mengeluh lagi* dua tahun akhir sy nati 2 tahun yg tough. new classmate, new environment. sume baru! nati dah susah nak jumpa awak dah. ngan sape nak mintak tolong. seblom nih awak ada. ada problem leh lah merengek rengek kat awak. tapi macam awak cakap pasnih sy kena berdikari, jadi lebih matang. pasnih tak ada orang nak anta sy dah bler nak balik taiping, kalu nak g hospital emergency awak dah tak ada nak mintak tolong. memang sy kena berdikari. beli kari makan sendiri, haha! =D
sangat touching saat ini. sius rindu ump, nak sambung blaja macam dulu dulu. ntok awak, jangan lupa sy eh. nati sy dah balik sana, awak jangan kudut ilmu nak ajar. segala assignment simpan la, nati senang nak rujuk, hee. pastu, kelas jangan nakal nakal ya!
sangat seonok dengar diorang sume dah nak stat sem baru. tapi sy kat sini terpaksa sdey sorang sorang. nati awak ngan kawan kawan dah stat sem baru, sy cuti lagi. nati awak ngan kawan kawan dah wat li dah amik RC2, sy baru nak stat sem 5, baru nak amik RC1. nati awak ngan kawan kawan dah masuk tahun 4, sy baru tahun 3. awak ngan kawan kawan dah grade, sy grade sorang sorang nati.
alahai, macam mana lah sy nak abis dua tahun nati. *mengeluh lagi* dua tahun akhir sy nati 2 tahun yg tough. new classmate, new environment. sume baru! nati dah susah nak jumpa awak dah. ngan sape nak mintak tolong. seblom nih awak ada. ada problem leh lah merengek rengek kat awak. tapi macam awak cakap pasnih sy kena berdikari, jadi lebih matang. pasnih tak ada orang nak anta sy dah bler nak balik taiping, kalu nak g hospital emergency awak dah tak ada nak mintak tolong. memang sy kena berdikari. beli kari makan sendiri, haha! =D
sangat touching saat ini. sius rindu ump, nak sambung blaja macam dulu dulu. ntok awak, jangan lupa sy eh. nati sy dah balik sana, awak jangan kudut ilmu nak ajar. segala assignment simpan la, nati senang nak rujuk, hee. pastu, kelas jangan nakal nakal ya!
-noktah-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here