apa ke betol ayat atas tu? tak kesah lah, dah lama tak blaja. lupa dah! hee~
tak tau nak wat pe malam malam buta nih. tak ada orang nak dikaco. so, tadi ngemas ngemas lah laci sy. wah, agak bersepah sikit. keychain keychain koleksi sy perlu dikemas. tak sangka dah banyak macam tu. masa tengok citer ilusi dulu, sius sangat jeles gler ngan bapak mertua si liza yg jahat tu. *see..dapat lihat tak betapa jelesnya sy?* banyak gler koleksi keychain die. rasa tak puas hati tengok. skang rasanya tak perlu nak jeles jeles lagi coz koleksi keychain sy banyak jugak. dah dua kotak. belum campur ngan yg digantung di merata rata dan yg didalam kotak di pahang lagi. yeay, yeay. suka! suka! nak tambah lagi. tak caya tengok pic bawah nih.
nih kotak pertama,
tengok, tengok, tengok lagi bawah nih. kotak kedua lak.
tapi yg digantung gantung tak ada pic. malas nak snap. malam nih baru sedar yg keychain sy lagi banyak dari pakcik jahat tu. cian azhar sulaiman kena label pakcik jahat oleh sy. tak tak die tak jahat, tapi watak dalam citer tu die jadi jahat. jangan report okey! wekkk.. =p
-noktah-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here