Tamat sudah sesi kuliah, maka bermulalah study week. Study week tak boleh nak balik sebab ada assignment nak kena anta dan se lagi test y bakal menjelma. Jadi! sedang mencari mood nak study, ekehkeh :P
Langkah pertama. Jadual lab y tertampal di dinding perlu di remove
tukar dengan jadual 'final exam' pulak. Harus lah buat jadual y comel-comel bagi mood study tu datang. Alahai mood =,="
Tarrraaa.. comey tak?? dah buat jadual comey harap-harap rajin lah pasnih and boleh score y terbaik for final bakal tiba.
