Yebaaaa.. new sem, new room, new roomies. :) Alhamdulillah masih diberi peluang bernafas, meneruskan sisa hidup, meneruskan perjuangan sebagai pelajar. Moga jihad ku ini diberkati dan diredhai NYa, InsyAllah.
Dah masuk minggu ke-4 kira sebulan sudah berteman baru di bilik. One of them, my neighbor last sem. So, tak lah janggal sangat. Kenal lah jugak nak buat geng berborak. hihi. Bila dah kenal, so senang la nak masuk. kan..
Lagi sorang roomate my classmate masa geotech sem lepas. Tade lah kenal sangat, tapi boleh lah masuk sebab ye spotim. Orangnya cantaik, orang ganung. Comey ye, tapi macam senang je nak buli. Hahaha *gelak jahat* :P
Dan rumate terakhir adalah adik junior tahun 3. Actually imah nih tahun 3 sama je ngan mira. Tapi mira I tak panggil adik, sebab ikot umur dia lg tua and more thing, she is ump's diploma student. Kira dia lagi senior lah kat sini. Alhamdulillah, dengan imah pun boleh masuk. Walaupun kadang2 suka kena usik ngan i but she okey, okey aje~
Happy, suka, gembira sebilik ngan diorang. Sebab diorang okey sangatt.. and sepotim sangattt.. :)
Semoga perasaan ini akan terus kekal hingga bila-bila. Dan semoga urusan kami berempat dipermudahkan. Aminnn :)
Next entry update pasal program pertama kami bersama pulak,.. :)