..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, May 1

Hapy Labour Day

written by; CikTupaii at 1:58 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Selasa bersamaan 1 May 2012, pada yang bercuti




Pada yang tidak ; "Hapy Lebur Day" ahahhaha :D



Monday, April 30

gaya ayat sama tak dengan ucapan sebenar?

written by; CikTupaii at 11:49 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
Selalu baca apa yang orang tulis ikut intonasi yang sesuai depends on ejaannya. Mungkin nih punca-punca salah kepahaman pada komen seseorang barangkali. Kadang-kadang kita baca nada marah assume orang tu ngah marah padahal dia tak rasa gitu pun. Sebab ejaan orang skarang makin canggih dan pelik-pelik.

JADI jangan baca ikut intonasi ejaan tapi baca ikut suka hati. No Heart Feeling.. ngeh3x.

kategori : tips tanak bagi sakit hati.. :D

Lost

written by; CikTupaii at 12:49 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

Banyak idea menaip yang hilang sebab idea datang mencurah-curah time mood menaip tak ada. Dan kadang-kadang idea datang tak kena tempat. Aish, dan sebab tu lah banyak idea mencurah-curah nak menaip ayat ala-ala ayat jiwa tak tercapai. *blog aku kan, mesti nak ayat jiwa, bunga-bunga aje. Thats why ada kawan yang nge-cop ayat blog aku ayat jiwa sangat. Yola, yola, ada den kisah?

Lepas nih kalu datang je idea kena terus taip kalu panjang, padat-padatkan bagi pendek. Nak hupdate guna bb tak boleh panjang-panjang. Tak bestnya!  =,=^

Nak catat : hari nih dalam sejarah hutang lecturer sebab lambat menjawab di depan. Hurm.. hurm.. patut lah rasa ngeri je nak g kelas start semalam. Peraturan nih dah berkuatkuasa since kelas malam lepas. Abislah pasnih duit aku jelah yang banyak masuk dalam tabung kelas RC. "Ayahhh, tolong tambah duit sebab nak menderma untuk kelas"   =,=”
Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting