..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Saturday, October 22

bila designer nak tunjuk skill..

written by; CikTupaii at 10:52 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
first day cuti nih, menyibukkan diri dengan keje-keje mengemas bilik dan menyusun atur kedudukan meja, katil dan lokar..fuhhh..sakit jugak belakang menolak..

dan..dan.. ini lah hasilnya selepas disusun atur..

tempat study

tamak kan sampai dua meja?? takpe, aiman tak kesah..lalalllaaa-

mejanya

y bear kaler biru+putih tu, k mila bg..tau tk tu apa? tu la balang gula-gula..hee. sy ad "bertukar" (transformer) anda ad?? tak ad kn??? sila jeles- wekkk =p

tempat persalinan-

oppss..no entry k! siap ad ruangan iklan kt tepi tu..hihi-

gambar kiri: tempat nak cantik-cantik.. gambar kanan: dalam lokar..nasib kemas, tak perlu nk kemas da..malas tau-

tempat beradu-

tempat tuan puteri beradu, so harus-lah ada tirai-tirai bagai..bila malam, tirai tu akan turun bawah lagi..gelap baru dapat tido nyenyak..kelas kn katil ai? heee-

ini lah tempat fina sekarang-

separuh bilik..memang separuh..oppss... i'm sorry.. -,-

heheh, fna dah amik separuh bilik..betol la kata kawan fna. "fina kena bayar yuran hostel lebih".. " I'm sorry.."  tehee *-*

dan..sy, fna..penat dan b'puas hati. y tu je mampu buat. asalkan selesa kn?? ad bakat jadi interior designer tak korang? hikhik.. -,-


ini-lah orang tamak itu merangkap designer bilik ini..hiii-

-tamat-

Friday, October 14

written by; CikTupaii at 8:35 PM 0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
dah lama tak hupdate kat blog comey nih..eeuuwww..
nama pn blog nih online dairi, so harus lah men-CATAT benda penting..
heee, agak ter-KEJUT and te-RUJA biler mana NOH SALLEH became 1 of my follower. (hehe, follower ke2 dan terakhir kot). *-*

tak caya nengok nih!!


okay, tu je..hihihi

sekianterimakasih (=

Tuesday, October 11

RAHSIA BANTAL

written by; CikTupaii at 2:23 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
as-salam and hye readers

oppss, entry ini tidak ad unsur unsur lucah ye kawan kawan semua..teheee.mari lah baca +_+

1) Memeluk Bantal 
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan. 

2) Menggunakan Banyak Bantal 
Mereka biasanya kurang keyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain. 

3) Tidur Dengan Satu Bantal 
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata. 

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki 
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha. 

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego. 

konklusinya: sy org seni dan manja! hurm, memang pon.. -,-

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting