first day cuti nih, menyibukkan diri dengan keje-keje mengemas bilik dan menyusun atur kedudukan meja, katil dan lokar..fuhhh..sakit jugak belakang menolak..
dan..dan.. ini lah hasilnya selepas disusun atur..
tempat study
| tamak kan sampai dua meja?? takpe, aiman tak kesah..lalalllaaa- |
mejanya
| y bear kaler biru+putih tu, k mila bg..tau tk tu apa? tu la balang gula-gula..hee. sy ad "bertukar" (transformer) anda ad?? tak ad kn??? sila jeles- wekkk =p |
tempat persalinan-
| oppss..no entry k! siap ad ruangan iklan kt tepi tu..hihi- |
![]() |
| gambar kiri: tempat nak cantik-cantik.. gambar kanan: dalam lokar..nasib kemas, tak perlu nk kemas da..malas tau- |
tempat beradu-
| tempat tuan puteri beradu, so harus-lah ada tirai-tirai bagai..bila malam, tirai tu akan turun bawah lagi..gelap baru dapat tido nyenyak..kelas kn katil ai? heee- |
ini lah tempat fina sekarang-
| separuh bilik..memang separuh..oppss... i'm sorry.. -,- |
heheh, fna dah amik separuh bilik..betol la kata kawan fna. "fina kena bayar yuran hostel lebih".. " I'm sorry.." tehee *-*
dan..sy, fna..penat dan b'puas hati. y tu je mampu buat. asalkan selesa kn?? ad bakat jadi interior designer tak korang? hikhik.. -,-
![]() |
| ini-lah orang tamak itu merangkap designer bilik ini..hiii- |
-tamat-



0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here