..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Saturday, October 22

bila designer nak tunjuk skill..

written by; CikTupaii at 10:52 PM
first day cuti nih, menyibukkan diri dengan keje-keje mengemas bilik dan menyusun atur kedudukan meja, katil dan lokar..fuhhh..sakit jugak belakang menolak..

dan..dan.. ini lah hasilnya selepas disusun atur..

tempat study

tamak kan sampai dua meja?? takpe, aiman tak kesah..lalalllaaa-

mejanya

y bear kaler biru+putih tu, k mila bg..tau tk tu apa? tu la balang gula-gula..hee. sy ad "bertukar" (transformer) anda ad?? tak ad kn??? sila jeles- wekkk =p

tempat persalinan-

oppss..no entry k! siap ad ruangan iklan kt tepi tu..hihi-

gambar kiri: tempat nak cantik-cantik.. gambar kanan: dalam lokar..nasib kemas, tak perlu nk kemas da..malas tau-

tempat beradu-

tempat tuan puteri beradu, so harus-lah ada tirai-tirai bagai..bila malam, tirai tu akan turun bawah lagi..gelap baru dapat tido nyenyak..kelas kn katil ai? heee-

ini lah tempat fina sekarang-

separuh bilik..memang separuh..oppss... i'm sorry.. -,-

heheh, fna dah amik separuh bilik..betol la kata kawan fna. "fina kena bayar yuran hostel lebih".. " I'm sorry.."  tehee *-*

dan..sy, fna..penat dan b'puas hati. y tu je mampu buat. asalkan selesa kn?? ad bakat jadi interior designer tak korang? hikhik.. -,-


ini-lah orang tamak itu merangkap designer bilik ini..hiii-

-tamat-

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting