as-salam dan selamat tengah malam sume
hari-hari yang makin sibuk dikala pertengahan sem. ayat memang tak boley blah? fna kan poyo, euww.. skarang dah makin sibuk, tapi nak jugak ber-foya-foya tak hengat keje. bukan apa, dah terbiasa kot. dah bertambah keje selepas baru jer dapat email dr miss shariza ter-chenta ntok projek rc1. yeah! i'm lovin' it!
dan kalu korang nak tahu, saat nih meja sy dah sepah-sepah ngan pelbagai kertas beraneka warne. *dua kaler jer pun. pink dan putih!* dan, dan lagi, fna still watching running dan tak penah lupa untuk ber-facebook dan tweet,,hiii.. *_* memang tak sedor diri kan teman-teman?
dan sem ini memang agak tercabar dan mencabar jugak lah. kena pandai-pandai bawak diri yang tak berapa nak pandai nih. kawan-kawan suma dah klas lain. *sigh* -.-'' sdey tak?? cian kan?? tapi takpe, i can do it! fna kan kuat cam milo..lalalaa.. dan tak suka nya. nama fna dalam list mesti atas skali. kalu wat group, mesti group pertama, dah tu kan..kena pulak jadik ketua. ada ke patut? aih, nak tukar, lecturer dah sebut, pasrah je lah. susahnya gini.. mesti next-next sem pun sama jugak, nak wat camne dh id 08.. takpe lah, junior kan?? hihik -,-
okay, stop dlu..dah lama tak hupdate kat sini. sbb kerap jugak hupdate kat blog simple satu lagi. okay, baiii..perlu kembali ke alam realiti.. running man! wait for me!!....teheeeee T_T

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here