..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Monday, July 19

finally.. ;(

written by; CikTupaii at 6:09 PM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |
finally, dapat result dr hospital tpg,
agak terkejut jugak lah..
xassume smpai cmtu result dr sample operate hr tu,
OMG! mmg xsangka2..
patut ke sy nangis?? xpatut..
tp menangis jugak pas dgr sore ayah,
xpenah dgr sore ayah sayu cmtu..
wlpn xlah sayu sgt2, tp bezalah dr selalu...
tp, pas ayah passed fon kt mak,
trus nangis..dgr sore mak cm tabah jer,
tp mak mst ngah sdey sgt2..
sblm tu mak call pn dah wat ak b'debar2,
bler doktor ckp kne blk tpg atau transfer kuantan,
plus lg, mak ckp sore doktor tu mcm cemas..
klu ak yg dgr nih dah cemas,
mst mak ayah g jmp doktor td lg cemas..
sok jugak kne blk sbb doktor suh g hospital hr rabu..
thanks to my hubby coz td bwk g bli tkt..
dah xtau nak cakap pe..
perlu kuatkan smgt..
xkn nk balik umah ngan mata bengkak cm operate hr tu..
mst mak lg susah hti..
jgn nangis fina..be strong..
harap2 blk kejap jer, dan xerlu extand..huh~


Sunday, July 18

myvi kaler pink..suke! ♥

written by; CikTupaii at 3:23 PM 2 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

ngah mengusha2 td,
tbe2 jmpa gmbr nih..



hr tu shai ad ckp pasal myvi kaler pink.
tp xtgk pink tu cmne,
so, ckp jer xlawa, kaler oren tu lg lawa..
pas tgk td,
sius, terpikat..
ad sape2 sudi nak blikan??
sebab skg sy xad duit lg nak bli..
nak myvi tu..sius! huk2~
wat pic desktop lah cmni..ngee~

berat dah trun skit.. =)

written by; CikTupaii at 2:59 PM 3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |

hari rabu lepas timbang berat kat klinik ump,
dah alang2 g jmp doktor,
timbang lah berat jap.
ikutkan hti xmau timbang..
coz dah agak berat bertambah+bdn nih dh menegembang..
mmg terkejut tgk berat nek mendadak..
51.75kg! sigh!
gler kentang die nek..
lbh dr berat bdn idea..
so, semlm kuar timbang skali lg..
heheh! berat trun balik. 50.4kg,
skit jer lg nak dkt 50kg..
usaha lg, at least 50kg dah okey..
bru dapat berat bdn idea..
50 kg tu mcm berat kn?
tp, kesihatan kne jge..
biarlah nmpk berat, jnji idea..xgitu..
tp cmne nak kecikkan peha?
ad tips slen guna losyen mustajab?
sebab sdg dlm proses menguji thp kebenaran losyen tu..heheh~


Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting