..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, July 18

berat dah trun skit.. =)

written by; CikTupaii at 2:59 PM

hari rabu lepas timbang berat kat klinik ump,
dah alang2 g jmp doktor,
timbang lah berat jap.
ikutkan hti xmau timbang..
coz dah agak berat bertambah+bdn nih dh menegembang..
mmg terkejut tgk berat nek mendadak..
51.75kg! sigh!
gler kentang die nek..
lbh dr berat bdn idea..
so, semlm kuar timbang skali lg..
heheh! berat trun balik. 50.4kg,
skit jer lg nak dkt 50kg..
usaha lg, at least 50kg dah okey..
bru dapat berat bdn idea..
50 kg tu mcm berat kn?
tp, kesihatan kne jge..
biarlah nmpk berat, jnji idea..xgitu..
tp cmne nak kecikkan peha?
ad tips slen guna losyen mustajab?
sebab sdg dlm proses menguji thp kebenaran losyen tu..heheh~


3 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

EirA said...

fiena..brtnyer anda..
apa cer nie??

CikTupaii said...

hehe..org bhgia..
sebln kot, mkn tdo, mkn tdo..
nti lah ak trun kn skit lg..hee~

EirA said...

haha..dok KK4..nti bley xercise slalo..

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting