Bila pakai headfon macam gini otomatik akan jadi pekak dan mungkin tidak bisu . Ofkos lah sebab bila dengar lagu kompom kompom mulut nih nak jugak kuarkan sore untuk menumbangkan suasana bilik yang sepi semsorang .
![]() |
| penerbangan akan bermula sebentar lagi .. aish , macam pilot dah pakai benda nih .. :D :D |
dan tiba tiba aku dikejutkan dengan lembaga yang tiba tiba masuk tanpa sebarang bunyi betol betol depan skit dari pintu . * gila pekak sampai bunyi pintu tutup tak dengar , dia panggil pun tak dengar * terus bukak headfon sebab nampak mulut dia tengah gerak .. hahaha * jangan mara na , ko jugak yang pilih headfon tu :D *
Dan surprise nya ... taraaa .. ini dia ..
![]() |
| surprise present without reason tu .. too ladies for me o.O |
Katanya purse nih dia beli sepesen dengan dia cuma kaler je lain . Memang betol betol surprise sebab aku tak pakai purse gitu . Lepas ai dah stat pakai okeh ! Anyway , thanks for the surprise give without any reason tu . Tak bagi pun takpe , pe yang dia wat selama hampir setahun ktorang tiba tiba menjadi belangkas nih * sampai dah tak ada muka lain nak tengok * , dah banyak dia tolong . Tunjuk ajar , semangat , telinga * ini aku rasa mau dah menanah telinga dia kot *, pendorong yang penting even penat macam mana pun dia akan ada masa untuk dengar luahan aku . Maceh , sayang ko tapi sayang izni lebih lebih lagi .. teheee :P
![]() | ||
| ini si pemberian tu a.k.a belangkas tiba2 .. ibu HOT nih .. bini orang nih jangan ngorat ! :P |
nota : hari tu dapat kain pasang yang pesen sama cuma corak lain , kali nih purse pulak dari orang yang sama . maceh .. :)




0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here