..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Tuesday, April 10

surprise!

written by; CikTupaii at 7:27 PM
Bila pakai headfon macam gini otomatik akan jadi pekak dan mungkin tidak bisu . Ofkos lah sebab bila dengar lagu kompom kompom mulut nih nak jugak kuarkan sore untuk menumbangkan suasana bilik yang sepi semsorang . 

penerbangan akan bermula sebentar lagi .. aish , macam pilot dah pakai benda nih .. :D :D


dan tiba tiba aku dikejutkan dengan lembaga yang tiba tiba masuk tanpa sebarang bunyi betol betol depan skit dari pintu . * gila pekak sampai bunyi pintu tutup tak dengar , dia panggil pun tak dengar  * terus bukak headfon sebab nampak mulut dia tengah gerak .. hahaha * jangan mara na , ko jugak yang pilih headfon tu :D *

Dan surprise nya ... taraaa .. ini dia ..


surprise present without reason tu .. too ladies for me o.O


 Katanya purse nih dia beli sepesen dengan dia cuma kaler je lain . Memang betol betol surprise sebab aku tak pakai purse gitu . Lepas ai dah stat pakai okeh ! Anyway , thanks for the surprise give without any reason tu . Tak bagi pun takpe , pe yang dia wat selama hampir setahun ktorang tiba tiba menjadi belangkas nih * sampai dah tak ada muka lain nak tengok * , dah banyak dia tolong . Tunjuk ajar , semangat , telinga * ini aku rasa mau dah menanah telinga dia kot *, pendorong yang penting even penat macam mana pun dia akan ada masa untuk dengar luahan aku . Maceh , sayang ko tapi sayang izni lebih lebih lagi .. teheee :P

ini si pemberian tu a.k.a belangkas tiba2 .. ibu HOT nih .. bini orang nih jangan ngorat ! :P


nota : hari tu dapat kain pasang yang pesen sama cuma corak lain , kali nih purse pulak dari orang yang sama . maceh .. :)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting