Adakah anda sedang diperhatikan ?? Jangan pandang belakang .
As - Salam dan salam Jumaat semua
Hari nih memandangkan bukan malam Jumaat so nak post entry seram . Cerita dari teman baru - baru nih . 4 hari lepas macam tu mungkin dapat berita dari kawan yang dia accident lepas keluar terowong kat Ipoh . Masa tu dia otw nak balik Taiping dari Ipoh . Alhamdulillah dia selamat , cuma kereta tu je kemek dekat bahagian tepi sebelah kiri ( means bukan sebelah pemandu ) . Katanya teruk , ada dia sent gambar tapi tak berapa nampak sebab gelap .
![]() |
| dia cakap dari depan sampai ke belakang |
Benda pertama ditanya , laju ke bawak . Tapi dia cakap tak sebab ujan lebat masa tu . Sebab tau dia jenis suka bawak laju , so tanya lagi bawak laju atau tak . Jawapan still sama . Jadi , diamkan jelah . Mula terpikir pe nama terowong tu sebab sebelum ada terbaca pasal entry kawan blogger pasal karak . Dan dalam otak masa tu memang pikir bukan - bukan di tambah dia cakap langgar divider tp divider tu tak ada pape . Diamkan aje lah .
Selang 2 hari lepas tu , tiba - tiba dia terlepas cakap pasal kes accident hari tu . Dia citer lah pe komen pakcik dia bila dia citer pasal benda tu . Pakcik dia cakap situ memang bahaya pun . Dan dia pun bagitau masa dia lalu situ lepas maghrib , kepala pun ligat pikir benda yang bukan bukan . Paling mengejutkan bila dia bagitau benda sebenar pe punca dia boleh terbabas tu . Dia cakap ; "mata dia tak nampak pe' dan terus perbualan ktorang terhenti sebab dia cakap dada dia sakit macam ada benda dok atas dia . Tu jelah , dan sampai skarang dah tanak ungkit pasal kes tu dah .
Pe yang jadi skarang , sy dah tak brani tengok citer antu dan ke tandas malam malam semsorang . Semalam pun mintak rumate temankan . Tapi bukan sebab pe y kawan citer . Tapi bila tau pasal satu tempat nih . Selama nih ingat perasaan sendiri je , tapi bila dah tau kisahnya jadi takut lah pulak . Owh otak , cepat cepat lah lupakan pasal nih , susahlah gini kalu dok sorang sorang , takkan nak kencing dalam baldi kot .. ayakkk =p
Pesanan : pasal kes terowong tu , tak tau betol tak . Tu citer dari orang yang mengalaminya sendiri nak komen lebih lebih kang jadi lain pulak . Sory kalu tajuk tak kena ngan citer sebab orang cakap tajuk kena gempak biar citer tak tiptop mana .. ahahhahaa :D


0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here