akhirnya malam nih aku menangis ..
aku pun tak mahu begitu ..
dah lama bertahan , dan malam nih tak tertahan ..
dan terpaksa ku taip di sini ,
bukan nak buat orang menyampah ,
nak tulis tangan , risau pulak mr 'chocstrawberry' basah ..
banyak kenangan tersimpan kemas di situ ..
maaf entry ini mengganggu kalian ,
dah dua minggu rasa nak balik rumah je ,
tapi , keadaan membuat aku berpikir beribu - ribu kali untuk balik ..
nak balik ke tidak , sampai malam nih masih berpikir ..
perasaan berbelah bahagi ,
mak , akak rindu mak ..
malam jumaat tu mak call , akak hapy tambah hiba ,
bila mak tanya balik tak bulan 12 nih ?
akak nak cakap nak balik , tapi belum cukup senang nak balik rumah lama
ada keje yang belum disiapkan ,
pesan mak , fokus belajar dulu , buat akak lagi rasa sebak
ayah , msg ayah setiap pagi buat akak lagi rasa nak balik
dah lama tak bergurau ngan ayah
anak ayah dah gemuk tau , dah tak kurus cam dulu
bak kata ayah, sesuai ngan tinggi akak
akak mintak maaf kalu msg kita dah tak serancak dulu
nati akak topup no maxis tu , kita msg lama - lama lagi okay
gegurls , akak rindu kat korang sangat ..
dah lama tak bermanje ngan korang ,
cari pasal ngan korang ..
peluk - peluk korang ..
nati balik kita tengok running man sama -sama okay
hey my lil bro , ape citer skang ..
dengar citer wat keje part time ,
keje - keje jugak , jangan yang bukan - bukan ..
nati balik , balanje lah kitorang ye .. heee
lama tak cari gaduh ..
hello my bro .. how r you ??
hurm, segan ah nak cakap ..
tiba - tiba rindu nak bertikam lidah ..
nak pinjam myvi tu , nak bawak ! brani ??
nati bulan satu simpan duit banyak -banyak ..
orang nak balik nati blanje lah okay ,
blanje lebih sikit bulan tu ..
okay , sy sangat rindu mereka semua ..
lately tengok pokok , ad peluang pegi cakap - cakap ..
tengok pokok teringat mak dan ayah ..
sebab , mak yang berusaha keras menyemai pokok tu untuk dibawa ke sini
sebab , ayah selalu msg akan tanya ' pokok hidup tak akak ? '
risau betul mereka bila tak makan daun tu ..
ikhtiar kan .. Insyallah akak kat sini sihat mak ayah .
selagi akak kuat , sakit akak , akak simpan sendiri .
akak tak nak mak ayah risau macam dulu ..
Alhamdulillah , so far tak sakit macam dulu cuma ad lah sakit sikit -sikit ..
mungkin letih .. doa mak dan ayah sentiasa akak harapkan ..
hope tak ada pape jadi , mungkin ini hanya perasaan rindu ..
i really miss my family .. (crying)
What's up
6 months ago

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here