..:: "Alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru dan penuh ketenangan..tetapi hanya ALLAH saja yang tahu rahsia di dalamnya..begitulah dengan kehidupan manusia.. riang ketawa..tetapi ALLAH yang tahu rahsia kehidupannya.. jika kau terasa kecewa, pandanglah ke sungai..airnya tetap mengalir biarpun berjuta batu menghalang..jika kau sedih, pandanglah ke langit..kau akan sedar bahawa ALLAH sentiasa bersamamu.." ::..


Followers

Sunday, December 25

hujan di hati masih tak berhenti ..

written by; CikTupaii at 3:12 AM
akhirnya malam nih aku menangis ..
aku pun tak mahu begitu ..
dah lama bertahan , dan malam nih tak tertahan ..
dan terpaksa ku taip di sini ,
bukan nak buat orang menyampah ,
nak tulis tangan , risau pulak mr 'chocstrawberry' basah ..
banyak kenangan tersimpan kemas di situ ..
maaf entry ini mengganggu kalian ,

dah dua minggu rasa nak balik rumah je ,
tapi , keadaan membuat aku berpikir beribu - ribu kali untuk balik ..
nak balik ke tidak , sampai malam nih masih berpikir ..
perasaan berbelah bahagi ,


mak , akak rindu mak ..
malam jumaat tu mak call , akak hapy tambah hiba ,
bila mak tanya balik tak bulan 12 nih ?
akak nak cakap nak balik , tapi belum cukup senang nak balik rumah lama
ada keje yang belum disiapkan ,
pesan mak , fokus belajar dulu , buat akak lagi rasa sebak

ayah , msg ayah setiap pagi buat akak lagi rasa nak balik
dah lama tak bergurau ngan ayah
anak ayah dah gemuk tau , dah tak kurus cam dulu
bak kata ayah, sesuai ngan tinggi akak
akak mintak maaf kalu msg kita dah tak serancak dulu
nati akak topup no maxis tu , kita msg lama - lama lagi okay

gegurls , akak rindu kat korang sangat ..
dah lama tak bermanje ngan korang ,
cari pasal ngan korang ..
peluk - peluk korang ..
nati balik kita tengok running man sama -sama  okay

hey my lil bro , ape citer skang ..
dengar citer wat keje part time ,
keje - keje jugak , jangan yang bukan - bukan ..
nati balik , balanje lah kitorang ye .. heee
lama tak cari gaduh ..

hello my bro .. how r you ??
hurm, segan ah nak cakap ..
tiba - tiba rindu nak bertikam lidah ..
nak pinjam myvi tu , nak bawak ! brani ??
nati bulan satu simpan duit banyak -banyak ..
orang nak balik nati blanje lah okay ,
blanje lebih sikit bulan tu ..

okay , sy sangat rindu mereka semua ..
lately tengok pokok , ad peluang pegi cakap - cakap ..
tengok pokok teringat mak dan ayah ..
sebab , mak yang berusaha keras menyemai pokok tu untuk dibawa ke sini
sebab , ayah selalu msg akan tanya ' pokok hidup tak akak ? '
risau betul mereka bila tak makan daun tu ..
ikhtiar kan .. Insyallah akak kat sini sihat mak ayah .
selagi akak kuat , sakit akak , akak simpan sendiri .
akak tak nak mak ayah risau macam dulu ..
Alhamdulillah , so far tak sakit macam dulu cuma ad lah sakit sikit -sikit ..
mungkin letih .. doa mak dan ayah sentiasa akak harapkan ..

hope tak ada pape jadi , mungkin ini hanya perasaan rindu ..
i really miss my family .. (crying)

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:

Post a Comment

Drop your comment here

Lilypie Second Birthday tickers
 

fiena jaafar ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting