as-salam and hye sume
Entry pagi nih fna nak mintak maaf kat followers blog nih atau sapa-sapa yg ad singgah sini. Atas kesilapa fna sendiri yg syok sendiri, hihi. Korang ada mengalami kesukaran membaca entry fna kan? Maaf ye, tulisan kreatif tapi comel sangat, hikhihk. *memang shiok sendiri*
Actually, fna nih memang bertulisan kecik ye kawan-kawan sampai ke blog pun fna terbawak-bawak. Hurm, dari zaman skolah lagi fna memang bertulisan kecik. So, fna anggap ia sangatlah comel, Sebab tu lah kat blog nih pun fna wat tulisan kecik jugak. Nak comel lah katakan.hee
Thanks to diba sebab tegur. Fna ingat tak ada orang nak baca. Lagipun broadband fna tak bape okay lah. Page tak loading abis, so fna ingat okay lah tulisan itu dalam keadaan kecik. Lepas nih fna akan besarkan tulisan ye kawan-kawan. Pada sapa-sapa yg tahap rabun dah meningkat, fna mintak maaf sekali lagi. Hope korang semua enjoy lah baca entry-entry dalam blog nih, mostly berkaitan hidup fna lah.
Okay, bye! T_T

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here