Dah lama fna tak update diary sendiri dalam blog nih. Kepada kawan-kawan fna yg follow blog fna, thanks kamu, kamu and kamu. Sebab keep in touch dengan fna walaupun satu hala. Dari sini korang dapat tahu serba sikit pasal diri fna. And sory jugak sebab kadang-kadang jadi sombong, tak masg and tak call. Thanks sebab sokong and doa untuk kesihatan fna tak henti-henti. Kalu tak ada update pasal kesihatan fna tu, or update pasal aktiviti-aktiviti tak sedar diri fna tu, means fna sehat-sehat je lah ye. Nih nak cakap nih, fna tak kesah kalu ada yg baru tahu fna sakit, fna paham sebab kita bukan selalu berhubung pun. Haha, bajet macam artis je.
Hari nih kena prepare kesihatan yg baik untuk besok. Yeah, besok nak pegi hospital penang. Hope just for FBC and tahu result pet scan hari tu je, and no need chemo tomorrow. Amin.. Bangun tido hari nih macam kena sepak je rasa, aisih. Maybe, ah memang sebab mood ntah apa-apa malam tadi. Sorry to birthday boy, hurm. Susahnya nak neutralkan mood fna yg sensitif terlebih dan kadang-kadang melampau. Okay, just take it simple je lah. Ingat; what u give, u get back! So, take it easily. Tutup mata jelah.
Kawan-kawan, mood fna dah kembali neutral. So, tolong jangan spoil-kan mood fna hari nih. Pleaseee.. Fna perlukan mood yg baik. Emosi yg baik menjanjikan kesihatan yg baik. Yeah, sy perlukan kesihatan yg baik untuk besok! Tuan doktor, tunggu sy. Sy nak dengar berita baik je besok, yg buruk-buruk doktor simpan je dalam fail tak perlu keluarkan. Doakan besok resultnya baik saja, and fna boleh senyum bangga dan tarik nafas lega. Amin..
Pesanan ringkas dari fna buat b'day boy itu; Hapy b'day sekali lagi. Hope awak hapy selalu, have a great day. Just what u think it will make u hapy, forget about me. And sorry I have nothing special on your BIG day. Sorry. Good luck for your test!

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here