as-salam and have a nice day
Citer semalam, hari nih baru nak update. Bukan apa, tak ada mood nak meng-update. Tiba-tiba otak pun jadi tepu jugak tak tahu nak taip apa. Hurm, memandangkan emosi pun tak bape stabil sekarang. Fna nak update pasal result pet scan and totally about kesihatan fna lah. Sorry pada yg chat kat fb tapi fna tak reply. Masa tu bukan pasal result nih yg fna pikir. So, mood pun tak berapa ada, jadi sombong sat. Gila sombong kan?
Rabu lepas, bersamaan 13hb April 2011. Macam fna dah cakap sebelum nih, pegi hospital penang untuk check darah and result pet scan 31hb Mac lepas. Dipendekkan citer lah kan, result tu positif. Lymph nodes tak aktif, means that yg fna dah tak ada kanser. Tapi, kemungkinan untuk jadi balik tu memang ada. Macam doktor dah janji sebelum nih, kalu tak aktif just buat follow up jer. Thanks kepada yg mendoakan dan sokong fna tak henti-henti.
Gembira?? Bersyukur lah jugak. Hurm, fna pun tak tahu nak describe macam mana perasaan fna time tu. Sebab dalam kepala nih pikir benda lain. Lebih berat dah problem sebelum nih bagi fna lah. Tak kesah kalu ada yg cakap melampau, sebab mereka tak rasa. So, fna paham. Terasa macam keluar kandang harimau, masuk mulut buaya. Ingat dapat tarik nafas lega, tapi tak. Fna jugak yg cari masalah nih, so nak tak nak kena hadapi jugak. Okay lah, rasa nak menitis lagi air mata nih. Stop dulu. Tsskkkk T_T
Besok nak stat keje. Dengan harapan, bila dah keje dapat lupa sume nih. Harap-harap time keje nati tak nanges lah. hukhurm..

0 drop ur comment here, arigatto =) | tabungkomen |:
Post a Comment
Drop your comment here